banner
עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר
עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר

כך עוצב ביתם של "אנשי העולם הגדול" מהשרון

מעצבת הפנים שלומית זלדמן עם עיצוב בית בשרון, עבור זוג אנין טעם ומוביל דעה בעיצוב המודרני, שביקש להכניס את חווית העולם הגדול לביתו

עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר

עיצוב פנים: שלומית זלדמן

הבית ממוקם בשרון בשטח של 220 מ"ר. בבית מתגורר זוג,  שילדיו גדלו ועזבו את הקן, כך שכיום הוא משרת בעיקר את בני הזוג.  החשיבה היתה סביב האירוח. 

זהו בית בסגנון מודרני. יחד עם זאת לבני הזוג היה חשוב להכניס נגיעות חמימות ומשפחתיות, שהוכנסו באמצעות  פרקט עץ מלא בסגנון פישבון לאורך כל הבית, ספה בסגנון קפיטונאז', שנדלייר , ועוד, שנותנים טוויסט חם ומיוחד לסגנון המודרני המובהק ויחד עם זאת משתלבים בהרמוניה עם הבית.

בני הזוג הם אנשי העולם הגדול, מבינים בעולם העיצוב, האופנה, שופעי סטייל. כך שהיה להם חשוב לשדר גם בבית את הניחוח הבינלאומי  והטעם המשובח שהם סופגים בעת מסעותיהם בעולם. מבחינת המעצבת שלומית זלדמן "החיבור עם בני הזוג היה מיידי. תרגמתי את האופי והסטייל שלהם, לבית מאוד שיקי ומודרני. היא בסגנון שלה – כפרית, הוא לעומת זאת מאוד מודרניסטי, כך שהבית הוא בעצם חיבור בין העדפות ורצונות של כל אחד מהם".  

לחלל יש נתונים מיוחדים,  מאחר והוא מלבני, עם חלל כפול וקיר דומיננטי המתנשא לאורכו ורוחבו.  בחרתי לחפות את הקיר עם אריחי בטון בגודל 3X1 מטר, על מנת למקם עליהם את מסך הטלוויזיה ולתת תחושה המעצימה את גובה החלל. בנוסף לכך מיקמתי גופי תאורה דומיננטיים לאורך כל הקיר, בעלי אלומה צרה שמאירה את הקיר מלמעלה ומדגישה את גובהו של החלל.

עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר
עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר

סלון: בחרתי למקם את הספה בחלק הנמוך של החלל, על מנת ליצור תחושה נעימה ועוטפת. השזלונג ממוקם בסמוך לויטרינות, כדי לתת תחושה של חלל פנימי וחיצוני מרווחים יותר. ליקטנו מגוון סוגי ישיבה- כך שכל אחד יבחר את הדרך הנינוחה עבורו. מה שמייחד בסלון הוא ערבוב של חומרים, טקסטורות וצבעים: ספת עור צהוב, שולחן שיש, שזלונג מוקה, כורסאות בד, שטיח, שילוב של ניקל בריהוט – מה שיוצר סלון עשיר במראהו. לצד הספה מיקמתי רמקולים שמהווים PIECE  עיצובי, ולכן הוכנה תשתית מתאימה והם מוצבים משני צידי הקיר הדומיננטי. 

עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר
עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר

מטבח: בחרנו צבע אחיד שמייחד את המטבח – שחור! על מנת להיות פרקטיים לטובת חוויית האירוח – השארנו נישה פתוחה פרקטית באמצע קיר המזווה, הכוללת גיבוי למשטח עבודה ומוצרי חשמל לשימוש יומיומי. האי באורך כ 4 מטר, והוא כולל כיור וכיריים. המשטח מגרניט פורצלן בגוון שחור מט, על מנת ליצור מראה מט ולא עמוס. סביב האי מיקמתי 5 כסאות בר, בריפוד עור בגוון חום כהה, בצורניות גיאומטרית ומתוחכמת. המקרר ממוקם מעבר לאי, free standing   והוא מתפקד כפריט עיצובי בפני עצמו, הכולל גם מקרר יינות עם גריל עליון משותף. 

פינת האוכל עם שולחן מלבני בעל פלטת עליונה עשויה שיש עם רגלי עץ שמוסיפים לחומריות של הבית.  הכסאות סביבו נוחים ועם ריפוד קטיפתי בגוון סגול. שנדלייר קלאסי מתנוסס מעל השולחן ומוסיף אלגנטיות לחלל. 

עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר
עיצוב פנים שלומית זלדמן //
עמית גושר

חדר שינה: המדרגות לקומה העליונה בו ממוקם חדר המסטר, מגיעות עם מעקה עשוי מזכוכית וברזל, בעלות מראה מרחף. הפרופיל שלהן יוצר מינימליסטיות בחלל הציבורי.
חדר השינה מפנק ועוטף, עם שפע טקסטיל, וילונות, כריות, שטיחים, 3 סטים של מצעים מתנוססים על המיטה ותורמים לפינוק. הארונות בדומה למטבח, בצבע שחור מט עם מסגרת ברזל דקה. גופי התאורה משני צידי המיטה לא סימטריים, מה שמוסיף עניין לחלל. 

חדר הרחצה של ההורים מאוד נקי ומינימליסטי בעיצוב. עם פלטות שיש וגידים לבנים ואפורים, כאשר כל הקירות חופו בשיש. לחדר הרחצה נישה פונקציונאלית שהולכת מקיר לקיר אך זכוכית המקלחון חוצה אותה. התאורה מאירה את השיש ומעצימה את החומר האלגנטי. בחרתי וילון בד מתנפנף בחדר הרחצה שמספק תחושה של חמימות בחלל.  ארון אמבטיה מעץ גושני מותז חול במראה מעט גס, לכן הארון מאוד נקי וללא ידיות.

עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר
עיצוב פנים שלומית זלדמן // עמית גושר

הבית מכיל מגוון עצום של חומרים , עושה רושם שאין חומר שלא קיים בבית. עור, שיש, עץ, מתכת, פליז, זכוכית, המגוון של החומרים רץ כחוט השני בכל חללי הבית, זה בעצם מה שמייחד את הבית – העושר בחומריות.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות