banner
אלחריזי 11 // צילום: בני ונטורה
אלחריזי 11 // צילום: בני ונטורה

בעיצומה של המלחמה דיירי תמ"א 38/2 ברחוב אלחריזי עוברים לדירות החדשות

חברת אלמוג, יזמית הפרויקט, קיבלה את טופס האכלוס המיוחל ובתום שש שנים, הדיירים הוותיקים של רובע 3 בת"א חוזרים לדירות חדשות עם ממ"ד

קבוצת אלמוג מדווחת כי קיבלה טופס אכלוס לפרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברחוב אלחריזי פינת רחוב אבן עזרא ברובע 3 בתל אביב. במסגרת הפרויקט נהרס בניין ישן משנות ה- 40 של המאה הקודמת, בן 4 קומות ובו 11 דירות, שבמקומו נבנה בניין בן 6 קומות עם 19 דירות חדשות ומרתף חנייה בן 3 קומות, ללא מתקני חניה.

והתמורות לדיירים? לפני הכל ביטחון, כשהם זוכים לעבור בעיצומה של המלחמה לדירות חדשות עם ממ"ד, זאת למרות כל הקשיים באכלוס פרויקטים. מעבר לכך, בעלי הדירות הוותיקים שהחלו את התהליך עם קבוצת אלמוג לפני כ-6 שנים, ייכנסו כעת לדירה חדשה בגודל דירתם הקודמת ובה ממ"ד, מרפסת שמש שבין 10-12 מ"ר וחנייה תת קרקעית. 

"הדירות אשר יצאו לשיווק נמכרו בתוך זמן קצר, לאור הביקוש הגדול לאזור וכעת נותרה לשיווק הדירה האחרונה בבניין", כך נמסר מהחברה. מדובר בדירת פנטהאוז המשתרעת על פני קומה שלמה, בשטח של  כ -157מ"ר עם מרפסת בשטח של כ100- מ"ר ושתי חניות תת קרקעיות. הפרויקט תוכן בידי האדריכל רועי פישר. 

רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, מסרה כי: "לצערנו, היום יותר מתמיד אנחנו עדים לחשיבות של ממ"ד בדירה אפילו באזור המרכז, אם בעבר התחדשות עירונית הייתה נחשבת כפריבילגיה ונתונה לכוחם של הדיירים להתאחד מול יזם ולקדם  את ההליך, הרי שהיום זה משהו שצריך לעלות לראש סדר העדיפויות אצל הרשויות המקומיות והמדינה."

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות