banner
אילוסטרציה // Depositphotos
אילוסטרציה // Depositphotos

קרקע מפעל "דלקול" בלוד נמכרה ב- 125 מיליון שקל

"קרן מרתון" מדווחת כי רכשה מחברת דלק את הקרקע וכי היא תפעל לשנות את ייעודה מתעשייה לייעודי מגורים, מסחר ותעסוקה "תוך הגדלה משמעותית של זכויות הבניה באזור"

כרמלה קופר 17.06.2021

קרן מרתון להשבחת נדל"ן רוכשת מידי חברת דלק תעשיות 50 דונם במרכז לוד, עליהם ממוקם מפעל דלקול במרכז העיר, בתמורה ל- 125 מיליון שקל. החברה מדווחת כי בכוונתה לקדם על הקרקע תב"ע (תוכנית בניין עיר) לשינוי ייעוד שימושים מתעשייה ולוגיסטיקה לייעוד הקרקע למגורים, מסחר ותעסוקה, "תוך הגדלה משמעותית של זכויות הבניה באזור", וכי "מהלך זה ייעשה בשיתוף פעולה עם עיריית לוד וכלכלית לוד".

שותפים בקרן מרתון מימין איתמר גירון מוטי קירש נבאום יובל גייער // רמי זרנגר
שותפים בקרן מרתון מימין איתמר גירון מוטי קירש נבאום יובל גייער // רמי זרנגר

מהחברה נמסר כי: "במסגרת התוכנית, התואמת את מדיניות עיריית לוד, המפעל יפונה, הקרקע תנוקה ותקודם תוכנית של אלפי יחידות דיור, הכוללת שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור". 

מוטי קירשנבאום, יו"ר קרן מרתון, ציין כי: "לאחר בחינת מעמיקה של מספר חודשים הגענו למסקנה ברורה כי ישנו פוטנציאל משמעותי בלוד. האירועים הביטחוניים האחרונים אינם משנים בהכרח את הפוטנציאל שעתיד להגיע למימוש בעוד כ- 4 שנים לאחר השבחת הקרקע. בשנים האחרונות לוד נהנית מצמיחה ופיתוח גבוהים והפכה ליעד מבוקש עבור משפחות הרוצות לגור בקרבה לתל אביב. הקרקע אותה רכשנו נמצאת באחד המיקומים המעניינים ביותר ואנו בטוחים ששינוי היעוד בהיקף כה משמעותי של יחידות דיור, תוך התחשבות בסביבה ובצרכי התושבים, ישפיע לטובה לא רק על הפרויקט אלא על כל המרחב סביב".

בתוך כך מדווחת מרתון כי השלימה את גיוס הקרן הראשונה בהיקף של כ- 425 מיליון שקל. משקיעי העוגן בקרן מרתון הם אלטשולר-שחם, לאומי פרטנרס, קרן הפנסיה גלעד, קרן הפנסיה של המורים והגננות וכן שותפי הקרן. בעסקה הנוכחית הצטרפה קרן רובי קפיטל כמשקיע פיננסי.
את קרן מרתון ייצגו בעסקה עורכי הדין ורד גיטרמן ורז שופט פלטי ממשרד גולדפרב זליגמן.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות