banner
נתי סיידוף בעל השליטה בשיכון ובינוי // צילום: אבשלום ששוני
נתי סיידוף בעל השליטה בשיכון ובינוי // צילום: אבשלום ששוני

שיכון ובינוי השלימה את העסקה לרכישת i+icon USA

שיכון ובינוי השלימה את רכישת חברת הביצוע הקבלנית, הציגה מחזור פעילות שנתי של 200-250 מיליון דולר וצבר הזמנות של יותר מ-250 מיליון דולר

תמונה: נתי סיידוף // צילום: אבשלום ששוני

שיכון ובינוי דיווחה כי הרכישה הושלמה והתבצעה על-ידי SBA, זרוע הקבלנות של שיכון ובינוי בארה"ב, אשר תנהל את הפעילות "כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לפתח ולבסס פעילות משמעותית בארה"ב בתחומי התשתיות תוך הרחבת פעילותה לאזורים ולתחומים נוספים בשוק האמריקאי", כדבריה, זאת בהמשך לדיווח של החברה בפברואר על חתימה על הסכם לרכישתה של חברת הקבלנות האמריקאית i+icon USA.

i+icon USA הינה חברת קבלנות בתחומי התשתיות האזרחיות (civil engineering), הפועלת בחוף המזרחי של ארה"ב, בעיקר במדינות פנסילבניה, מרילנד, וירג'יניה ופלורידה.

במסגרת העסקה נרכשו 100% ממניות החברה ו- SBA תהיה אחראית על ניהול  פעילותה.

משיכון ובינוי נמסר כי: "החברה הנרכשת תהווה פלטפורמה לפעילות של קבוצת שיכון ובינוי בשוק התשתיות האמריקאי בו היא רואה הזדמנות ארוכת טווח ומשמעותית. השלמת העסקה הינה אבן דרך משמעותית במימוש האסטרטגיה של קבוצת שיכון ובינוי בארצות הברית".

בימים אלה שיכון ובינוי שותפה בביצוע פרויקט להקמת נתיבים מהירים ביוסטון, טקסס בהיקף של יותר ממיליארד דולר, בשותפות עם קבלן תשתיות בינלאומי מוביל. במקביל הקבוצה ממשיכה להתמודד במכרזים של פרויקטי תשתיות ענקיים נוספים בארה"ב, שבחלקם עברה הקבוצה לרשימת המועמדים הסופיים (Short List) שהוזמנו להגיש הצעה במכרזים.

ל-i+icon USA מחזור פעילות שנתי בין 200 ל-250 מיליון דולר, והיא מחזיקה בצבר הזמנות של יותר מ-250 מיליון דולר.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות