banner
מסילתי בכנס "ישראל מתחדשת" // צילום: דרור סיתהכל
מסילתי בכנס "ישראל מתחדשת" // צילום: דרור סיתהכל

ווינר: חיים מסילתי נבחר לקדנציה שנייה כיו"ר לשכת שמאי מקרקעין

מסילתי: "אני מודה לכל השמאים על האמון בדרך ועל הזכות להמשיך ולייצג אותם. אנחנו לא מתכוונים לשקוט על השמרים וגם בקדנציה הזו נמשיך לחזק את מעמדו של השמאי"

תמונה: מסילתי בכנס "ישראל מתחדשת" // צילום: דרור סיתהכל

חיים מסילתי נבחר ברוב של למעלה מ-50% לקדנציה שנייה כיו"ר לשכת שמאי מקרקעין וימשיך לכהן בתפקיד בשלוש השנים הבאות, לאחר שהתמודד בהצבעה חשאית של כשמונה מאות שמאים מול המועמדים אמנון נזרי ודליה עסיס.

בשלוש השנים של הקדנציה הראשונה פעל מסילתי לקידום מעמד השמאים ושמו חתום על קידום התקינה הבינלאומית בתחום השמאות, כמי שהכניס את ישראל כחברה רישמית במועמת השמאות הבינלאומית (ivsc). עוד פעל מסילתי לקדם את שכר הטרחה לשמאים על בסיס הצלחה ולשיפור שכר השמאים במגזר הציבורי והכנסת תחרות לתחום ביטוח אחריות מקצועית. בין הישגיו, ניתן למנות את כניסתה חברת ביטוח נוספת לתחום, הפחתות עלויות למשרדי השמאים ויוזמה לחקיקה בתחום השומות המסוכמות. מעל לכל, אפשר להגיד על מסילתי שהוא מנהיג מהסוג שנמנע מאור הזרקורים, ומאמין בעשייה. את התוצאות הוא ראה בבחירות, עם הבעת האמון שלה הוא זכה.

חברי הוועד הנבחרים של הלשכה, שיכהנו לצד מסילתי הם סער פלד שיכהן כסגן היו"ר, חזקיה העצני, תמר אברהם, שחם עידו, מוריה רבני לוי, איל דוד, איריס כדרי שלומוביץ, מישל אשור, פנחס ארגוב וחננאל ברהום. לתפקיד יו"ר ועדת הביקורת נבחרה נחמה בוגין. לתפקיד יו"ר בית הדין בלשכה נבחר שאול רוזנברג.

מסילתי מסר כי: "אני מודה לכל השמאים על האמון בדרך ועל הזכות להמשיך ולייצג אותם. אנחנו לא מתכוונים לשקוט על השמרים וגם בקדנציה הזו נמשיך לחזק את מעמדו של השמאי. נשלים בעזה״ש  טיפול בנושאים שנותרו פתוחים כדי לחזק ולייעל את הענף".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות