banner
ביאליק 35 // זוהר שרוני הדמיות
ביאליק 35 // זוהר שרוני הדמיות

למרות הקורונה קידר מבנים יוצאת בשיווק של 6 פרויקטים חדשים

כל הפרויקטים ממוקמים בעיר רעננה, במרכז העיר ובשכונה החדשה נווה זמר. מדובר בלמעלה מ-200 יחידות דיור בפרויקטים של התחדשות עירונית ויזמות. מנכ"ל החברה: "למרות הקורונה אנחנו לא עוצרים, אנחנו מאמינים בעיר ובביקוש למגורים"

למרות הקורונה והסגר, ובהתאם לנתוני המאקרו של ענף הנדל"ן המעידים על התאוששות במכירת דירות חדשות, חברת קידר מבנים יוצאת בשיווק מאות דירות חדשות וצמודי קרקע בעיר רעננה. 

נתונים חדשים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשרד הבינוי והשיכון מעידים כי אחרי ירידה במספר הדירות שנמכרו בימי הסגר הראשון, בחודשים יוני-יולי-אוגוסט מספר הדירות החדשות שנמכרו הלך ועלה מה שמעיד על התאוששות מהירה של ענף הנדל"ן וחזרה של רוכשי דירות למשרדי המכירות.

בכל הקשור לקידר – מדובר ביציאה לשיווק של לא פחות מ-6 פרויקטים חדשים ו-215 יחידות דיור סך הכל, 4 פרויקטים במרכז העיר ו-2 פרויקטים חדשים בשכונת נווה זמר. הפרויקטים משווקים תחת המותג קידר LIFE STYLE.

הבניין הקיים בחנקין 28 // צילום: מגדילים
הבניין הקיים בחנקין 28 // צילום: מגדילים

הפרויקטים החדשים כוללים את חנקין 28 – פרויקט הריסה ובניה במסגרת תמ"א 38 הכולל 38 יח"ד חדשות במרכז העיר, חנקין 34 פרויקט של 32 יח"ד שקודם עפ"י תוכנית המתאר רע/3000 וצפוי גם הוא לצאת לשיווק בקרוב ופרויקט ביאליק 35 הכולל 21 יח"ד. בנוסף, החברה משווקת גם 8 קוטג'ים בודדים ודו משפחתיים עם בריכה ברחוב גרץ פינת רחוב משה הס.

פרויקט נוסף שהחברה תחל לשווק בקרוב ממוקם בשכונה החדשה נווה זמר בצפון העיר – 116 יחידות דיור חדשות ב-3 מגרשים שונים עליהם ייבנו 7 בניינים חדשים בנוסף לפרויקטים שכבר שווקו ונבנים בשכונה.

הדמיית הבניין בחנקין 28 // זוהר שרוני הדמיות
הדמיית הבניין בחנקין 28 // זוהר שרוני הדמיות

לדברי טל קידר, מנכ"ל קידר מבנים, תקופת הקורונה המאתגרת לא עוצרת את החברה: "למרות הקורונה אנחנו לא עוצרים, אנחנו מאמינים בעיר רעננה ובביקוש למגורים בעיר. בשנים האחרונות התמקדנו באיתור פרויקטים במרכז העיר ובשכונת נווה זמר. הפרויקטים החדשים כוללים מגוון אפשרויות, בין אם מדובר בדירות קטנות בנות 3 חדרים, דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן או פנטהאוזים וגם קוטג'ים, אם או בלי בריכה. במקביל אנו ממשיכים בתנופת הבניה של הפרויקטים בנווה זמר, שכונה שמוכיחה את עצמה כל פעם מחדש. בתור ילידי העיר – אנו ממשיכים נמשיך בגאווה להוביל גם בשנים הבאות את הבניה ברעננה ובשרון בכלל ונמשיך לשאוף ולתת ללקוחות שלנו את המוצר הטוב ביותר שאנחנו יודעים לייצר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות