banner
הדמייה: פינסקר בר אוריין אדריכלים
הדמייה: פינסקר בר אוריין אדריכלים

"בנייני העיר הלבנה" ו"ישרוטל" יקימו מלון בהשקעה של כ- 200 מיליון שקל

"מאמינים בכוח התיירותי": השתיים חתמו על הסכם שותפות להקמת מלון בן 170 חדרים בשטח של כ- 6,600 מ"ר על מבנה קיים לשימור, ברחוב פינסקר בת"א. היקף ההשקעה נאמד בכ- 200 מיליון שקל

הדמייה: בר אוריין אדריכלים

חברת בנייני העיר הלבנה חתמה על הסכם שותפות (50%-50%) עם רשת ישרוטל לייזום והקמת מלון ברחוב פינסקר 2 בתל אביב. החברות מדווחות כי בכוונתן להסב את ייעודו של המבנה הקיים היום, ששטחו כ- 4338 מ"ר בנוי לשימוש מלונאי, ולהקים מלון הכולל כ- 170 חדרים בשטח של כ- 6,600 מ"ר בנוי. היקף הקמת הפרויקט מוערך בכ- 200 מיליון שקל. זוהי העסקה הרביעית לבנייני העיר הלבנה ולישרוטל בתוך פחות משנתיים.

מדובר במבנה לשימור המשמש היום כבניין משרדים בגובה חמש קומות, שנבנה בתקופת קום המדינה בפינת הרחובות פינסקר ואלנבי, על מגרש ששטחו כדונם. לפני כשנתיים וחצי, החליטה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה לאשר בתנאים את שיפוץ הבניין ולבצע בו שימוש חורג ממשרדים ומסחר – למגורים ומסחר. כאמור, החברות פועלות כעת להשבחת הנכס ושינוי ייעודו למלונאות ומתכננות להתחיל לבנות אותו כבר בשנה הקרובה. אדריכל הפרויקט הוא גידי בר אוריין.

כזכור, בנייני העיר הלבנה רכשה את זכויותיה במגרש בסוף 2018 מידיהם של בעלים פרטיים שהחזיקו ב-36.6% מהזכויות בבניין, כאשר ביתרת הזכויות החזיקה אז נכסים ובניין מקבוצת אי. די. בי. לפני מספר חודשים, רכשה בנייני העיר הלבנה את מלוא הזכויות בבניין בתמורה לכ- 57 מיליון שקל.

איציק בן שוהם מייסד ויור בנייני העיר הלבנה // יח"צ
איציק בן שוהם מייסד ויור בנייני העיר הלבנה // יח"צ

איציק בן שוהם, יו"ר בנייני העיר הלבנה, מסר כי: "למקום ערך אדריכלי והיסטורי והוא ממוקם מול המגרש בו שכן בעבר קולנוע מוגרבי המפורסם. המבנה נבנה כמבנה משרדים ומסחר בשנת 1947 ויש בו הקפדה על פרטים אדריכליים ייחודיים, שנשמרו במשך השנים. אנחנו מתכננים מלון בן 5 קומות, עם קומת גג ובריכה גדולה עליו. מיקומו של הפרויקט תואם את אסטרטגית החברה להקמת מלונות אורבניים גדולים בתל אביב".

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, ציין כי: "למרות הקורונה ולמרות הבלימה בתיירות הנכנסת, עדיין בהסתכלות קדימה אנחנו מאמינים בכוח התיירותי של העיר ת"א ומאמינים שתחזור".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות