banner
הדמיה מגדלי הייליין // אול אין
הדמיה מגדלי הייליין // אול אין

"מנורה" תעמיד אשראי של 100 מיליון שקל לחברת ים סוף

חברת ים סוף נדל"ן מדווחת כי חברת מנורה מבטחים תעמיד עבורה אשראי בסך 100 מיליון שקל למימון ההון העצמי בפרויקטי התחדשות עירונית 

חברת ים סוף נדל"ן מדווחת כי חתמה עם קבוצת מנורה מבטחים על הסכם מסגרת להעמדת אשראי בסך 100 מיליון שקל לתקופה של 6 שנים. במסגרת ההסכם, מנורה תעמיד אשראי להון העצמי הנדרש למימון פרויקטי התחדשות עירונית של החברה.

מדובר בין היתר בשלב ב' של פרויקט פינוי בינוי HIGHLINE  ברמת גן, המוקם בהשקעה של כחצי מיליארד שקל סך הכל. במסגרת הפרויקט פונו 4 בנייני מגורים ישנים בני 3 קומות שכללו 89 יחידות דיור ו-5 חנויות, ובמקומם נבנים כ-285 דירות חדשות סך הכל. פרויקט נוסף שצפוי לצאת לדרך בחודשים הקרובים ממוקם במתחם אבא הלל והדקלים ברמת גן, ובמסגרתו ייהרסו 33 דירות ישנות ויוקמו 100 דירות חדשות במגדל בן 24 קומות וכן קומת מסחר בשטח 430 מ"ר. בנוסף, החברה מדווחת כי היא מקדמת פרויקט פינוי בינוי בשכונת לבנה במתחם הבושם בתל אביב, במסגרתו מתכננת חברה בקבוצה להקים כ-474 יחידות דיור, שטחי מסחר ושטחים ציבוריים. כמו כן, ובשיתוף עם חברת לוינשטיין, מקדמת החברה פרויקט פינוי בינוי במתחם שיכון דרום בהרצליה הצעירה, במסגרתו מתכננות החברות לבנות 660 יחידות דיור, שטחי מסחר ושטחים ירוקים. על פי הדיווח, לים סוף נדל"ן מעל ל-1,500 יחידות דיור בשלבי הקמה בפרויקטי התחדשות עירונית.

יואב פפושדו, יו"ר Red Sea Group // סיון פרג
יואב פפושדו, יו"ר Red Sea Group // סיון פרג

יואב פפושדו, יו"ר Red Sea Group: "אנו רואים בהסכם שנחתם עם קבוצת מנורה מבטחים מהלך אסטרטגי שיהווה פתח לשיתופי פעולה נוספים בין Red Sea Group לקבוצת מנורה. אנו מאמינים בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמים מספר פרויקטים ייחודים באזורי הביקוש, ושואפים בשנים הקרובות להמשיך ולהגדיל את צבר יחידות הדיור של החברה". 

ניר מורוז, משנה למנכל ומנהל אגף השקעות של מנורה מבטחים // באדיבות החברה
ניר מורוז, משנה למנכל ומנהל אגף השקעות של מנורה מבטחים // באדיבות החברה

ניר מורוז, משנה למנכ"ל ומנהל אגף השקעות של מנורה מבטחים: "השקעה זו היא חלק מאסטרטגיית החברה להגדלת חלק התיק הלא סחיר של עמיתי ומבוטחי הקבוצה וזאת לשם השגת תשואה מרבית בסיכון נמוך. אני מודה לצוות תחום האשראי הלא סחיר של החברה".

את העסקה מטעם מנורה מבטחים הובילו ג'ואנה ויסמן, מנהלת תחום אשראי לא סחיר ואריק דרך, מנהל מחלקת אשראי עסקי .

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות