banner
אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר // רונן אקרמן
אודי שרביט מנכ"ל קבוצת תדהר // רונן אקרמן

קריית אריה פתח תקווה: תדהר והראל יקימו מיזם בעירוב שימושים

זאת במסגרת עסקת קומבינציה להקמת פרויקט על שטח של 20 דונם, בהיקף של כ-100,000 מ"ר בנוי. עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-650 מיליון שקלים

רנית נחום-הלוי 13.06.2021

קבוצת הנדל"ן תדהר וקבוצת הביטוח והפיננסים הראל דיווחו על עסקת קומבינציה יחד עם יוסף שמוחה, להקמת פרויקט עירוב שימושים בהיקף של כ-100,000 מ"ר בנוי, על קרקע בהיקף של כ-20 דונם באזור התעשייה קריית אריה בפתח תקוה. 

חטיבת הקרקע בקרית אריה ממוקמת בסמיכות לצירי תנועה מרכזים ובסמוך לתחנת הרכבת קריית אריה שעתידה לשמש בעתיד גם כתחנה עבור הרכבת הקלה וקווי המטרו העירוניים. אזור התעסוקה קריית אריה, נמצא בצמיחה והתרחבות מתמדת, ומושך אליו חברות רבות בהן גם חברות היי טק, וטכנולוגיה. תנאים אלו, כך הסבירו החברות, היווה הזדמנות עבורן להקמת פרויקט בעירוב שימושים שייתן מענה לצרכי המסחר, התעסוקה ולצרכי המגורים בפתח תקוה והסביבה.

כזכור, במרץ 2020 חתמו קבוצת תדהר וקבוצת הראל ביטוח ופיננסיים על הקמת חברה משותפת אשר תעסוק בייזום, פיתוח והרחבת תיקי הנכסים המניבים של שתי החברות "מטרות שיתוף הפעולה הן איתור, הקמה ואחזקה משותפת של נכסים בהיקף של כ- 1,000,000 מ”ר בעשר השנים הקרובות", כך נמסר. 

השותפות בין השתיים מתבטאת באיתור, תכנון, ייזום, ביצוע, ניהול הפרויקטים ותחזוקתם, גיוס ההון הנדרש ויציבות פיננסית בפרויקטים, הפניית אפיקי השקעה והזדמנויות עסקיות למיזם. הראל תהיה אחראית על נושא המימון והליווי הפיננסי של הפרויקטים ותדהר על איתור הקרקעות, התכנון והבנייה.

את קבוצת תדהר והראל ליוו בעסקה עורכי הדין אפרים לוי וסיוון רוזנברג ממשרד פישר בכר חן ואת המוכר, יוסף שמוחה, ייצגו עורכי הדין יוסי כהן ויואב רווה ממשרד מיתר.

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות