banner
פרויקט קרסו קריית אונו // יחצ
פרויקט קרסו קריית אונו // יחצ

קריית אונו: מיני פנטהאוז בתמ"א 38/1 יעלה כ-3 מיליון שקל

עבודות השלד וקומת המיני פנטהאוזים בפרויקט חיזוק עיבוי של קבוצת קרסו בקריית אונו נמצאות לקראת סיום: "מדובר בפרויקט ענק במונחים של תמ"א 38/1 הכולל הוספה של עשרות דירות וחפירה של חניון תת קרקעי דבר מאתגר כשלעצמו"

הפרויקט ממוקם בין הרחובות צה"ל וסמטת הביטחון, מבוצע מתוקף תמ"א 38 חיזוק ועיבוי והוא אחד המתחמים הגדולים בקריית אונו. קרסו מבנים 38- מקבוצת קרסו נדל"ן, אשר מבצעת את הפרויקט מדווחת כי עבודות השלד במתחם נמצאות בשלבי סיום, "בכלל זה בניית החניון התת קרקעי הייחודי לפרויקט".

הפרויקט כולל חיזוק ושיפוץ מלא של 104 יחידות הדיור הקיימות במתחם ותוספת של 73 דירות חדשות. השכונה שנבנתה בשנות ה-70 וכוללת 13 כניסות נפרדות החובקות פארק פרטי ירוק תהנה כאמור מתוספת של מרתף חניה תת קרקעי שישתרע על פני 2,300 מ"ר. "קרסו מחליפה את כל התשתיות של הבניינים, משדרגת את קומת הכניסה, מוסיפה מעליות ומשדרגת את השטחים הציבוריים של השכונה ללא היכר", נמסר מהחברה.

פרויקט קרסו קריית אונו // יחצ
פרויקט קרסו קריית אונו // יחצ

חמי שאול, מנכ"ל קרסו מבנים 38 מסר כי: "מדובר בפרויקט ענק במונחים של תמ"א 38/1 הכולל הוספה של עשרות דירות וחפירה של חניון תת קרקעי דבר מאתגר כשלעצמו. בעוד כשנה כשהפרויקט יאכלס כל הסביבה האורבאנית ברחובות צה"ל וסמטת הביטחון יראו אחרת לגמרי. זה יהיה מתחם מודרני והכי חשוב בטוח מפני רעידות אדמה".

על פי הדיווח, למעלה מ- 80% מהדירות החדשות כבר נמכרו ונותרו לשיווק דירות בודדות מסוג מיני פנטהאוז, הנמכרות במחיר של החל מ-3.1 מיליון שקל ודירות גן במחיר של החל מ- 2.75 מיליון שקל. צפי איכלוס נקבע לעוד כשנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות