banner
יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי
יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי

פרשקובסקי מדווחת על עלייה חדה בהכנסות: "בזכות מחיר למשתכן"

יוסי פרשקובסקי, יו"ר דירקטוריון חברת הנדל"ן: "לאור העובדה שהממשלה לא מוציאה מכרזים לפרויקטים חדשים מזה חודשים ממושכים, אני צופה עליית מחירי הדירות בתקופות הבאות"

תמונה: יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי

חברת הנדל"ן פרשקובסקי מדווחת על תוצאות הרבעון השני ובמחצית 2019. החברה מדווחת כי הכנסותיה בששת החודשים הראשונים של שנת 2019 הסתכמו ב-471 מיליון שקל, כאשר הרווח הגולמי עומד על כ-113 מיליון שקל, וזאת בהשוואה להכנסות של 255 מיליון שקל ורווח גולמי של כ-66 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 

מרבית הזינוק ברווח הגולמי מיוחס למכירת דירות-  104 מיליון שקל לעומת 56 מיליון שקל מהתקופה המקבילה אשתקד, כאשר נרשם גם שיפור ברווח הגולמי מהשכרת נדל"ן – 9 מיליון שקל לעומת 8 מיליון שקל מהמחצית הראשונה של 2018.

מפירוט הפרויקטים שהניבו לחברה את מרבית הרווח הגולמי בתקופת הדוח, עולה כי חלק ניכר מהפרויקטים שהוכרו בהם ההכנסות בוצעו במסגרת מחיר למשתכן (רקפות בראשון לציון, מערב רמלה מגרשים 201 ו-203 והרצליה גליל ים). החברה מדווחת כי שמרה על שיעור רווח גולמי גבוה של כ-24%, "וזאת בעיקר בזכות בחירת פרויקטים באזורי הביקוש והודות ליכולת הביצוע העצמי של החברה-הבת א.ש.י. פרשקובסקי", לדברי החברה.

ההון העצמי במחצית הראשונה ל-2019 עמד על היקף של 581 מיליון שקל וזאת לאחר חלוקת דיבידנדים בסך 20 מיליון שקל ובמצטבר, מדובר בחלוקת דיבידנדים של 34 מיליון שקל השנה. נכון ליום ה- 30 ביוני בקופת החברה מזומנים בסכום של 168 מיליון שקל, זאת לעומת מזומנים בהיקף של 106 מיליון שקל איתם החלה את 2019.

יוסי פרשקובסקי, יו"ר דירקטוריון החברה: "החברה ממשיכה להראות שיפור בביצועים בכל הפרמטרים ומחזקת את מעמדה כאחת מחברות הנדל"ן המובילות בענף. כמו כן, החברה דואגת לחזק את זרוע המניבים בישראל באמצעות החברה-הבת נתיבי דור, ורק לאחרונה זכתה בהתמחרות לבניית פרויקט משרדים ומסחר באחד המיקומים המבוקשים באזור התעשיה של הרצליה פיתוח. 

"לאור העובדה שהממשלה לא מוציאה מכרזים לפרויקטים חדשים מזה חודשים ממושכים אני צופה עליית מחירי הדירות בתקופות הבאות". 

פרשקובסקי מציין כי החברה מתכננת למסור בחודשים הקרובים כ-900 דירות בשלושה פרויקטים גדולים של מחיר למשתכן, אותן היא בונה בשכונת הרקפות בראשון לציון ובמערב רמלה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות