banner
בנייני בוטיק במתחם מטרופוליס גבעתיים // הדמייה אסף פרץ
בנייני בוטיק במתחם מטרופוליס גבעתיים // הדמייה אסף פרץ

גבעתיים: דירות 6 חדרים בפינוי בינוי ימכרו בהחל מ- 4.2 מיליון שקל

אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס, המוציא לשיווק 2 בניינים חדשים בפינוי בינוי בגבעתיים, במחיר של החל מ- 4.2 מיליון שקל לדירת 6 חדרים: "שינוי מדיניות תמ"א 38/2 מוביל לצמצום משמעותי של היצע הדירות החדשות בעיר ולהקטנת תוספת השטח לבניין הישן. לפיכך, דירות חדשות גדולות יהפכו במהרה לזן נדיר"

בנייני בוטיק במתחם מטרופוליס גבעתיים // הדמייה אסף פרץ

שני בניינים חדשים בפרויקט פינוי בינוי בגבעתיים יוצאים לשיווק, כך מדווחת חברת מטרופוליס, יזמית הפרויקט, הממוקם במתחם שדה בוקר בעיר. 

התכנית הכוללת למתחם, כוללת הריסה של 6 בניינים ישנים שנבנו בשנות ה-50 ובמקומם, בנייה של תשעה בניינים חדשים בני 8 קומות ובסך הכל מדובר בכ-200 יח"ד. 

שני הבניינים היוצאים לשיווק כעת הנם בני 8 קומות עם תמהיל דירות מגוון, כאשר אחד מהבניינים מציע דירות ענקיות בנות 6-7 חדרים בשטח 148-175 מ"ר, עם מרפסות גדולות, בהחל מ- 4,200,000 ₪.

רו"ח אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס, מציין כי בחודשים הקרובים תהרוס החברה שלושה בניינים נוספים, שדה בוקר 11-13-15. "בכך נגיע לידי ביצוע של סה"כ 7 בניינים חדשים", אומר בלום, "הודות לחידוש כל האזור קיבלנו פניות של דיירים בבניינים סמוכים המעוניינים להצטרף לתכנית ההתחדשות, ואנו בוחנים זאת מול הגורמים הרלוונטיים. התושבים באזור מבינים כי חידוש מתחם כפי שביצענו בגבעתיים מוביל לשדרוג משמעותי באיכות חייהם ובהגדלת ההיצע במרכז העיר". 

אודי בלום - מנכ"ל מטרופוליס // יחצ
אודי בלום – מנכ"ל מטרופוליס // יחצ

בלום גם מתייחס להחלטה לגנוז את תמ"א 38 ולהשלכות על היצע הדירות באזורי הביקוש בארץ בשנים הקרובות: "שינוי מדיניות העיריות בעניין תמ"א 38/2 מוביל לצמצום משמעותי של היצע הדירות החדשות בעיר ולהקטנת תוספת השטח לבניין הישן. לפיכך, דירות חדשות, גדולות ומרווחות יהפכו במהרה לזן נדיר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות