banner
הדמיה מתחם 13 // קבוצת גבאי
הדמיה מתחם 13 // קבוצת גבאי

קבוצת גבאי ביצעה עסקאות קומבינציה בנתניה לבניית של 402 יח"ד

מדובר בשני מתחמים, הממוקמים בשכונות עתידיות וכוללים עירוב שימושים עם מסחר ותעסוקה. עלות הקמת הפרויקטים מוערכת בכחצי מיליארד שקל

קבוצת גבאי מדווחת כי חתמה על שתי עסקאות קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים בשני מתחמים במרכז-מערב נתניה לבניית 402 יח"ד ושטחי משרדים ומסחר. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכחצי מיליארד שקל.

הדמיה מתחם 15 // קבוצת גבאי
הדמיה מתחם 15 // קבוצת גבאי

שני המתחמים נמצאים בשכונות עתידיות המתוכננות להנות בעיר. מתחם אחד ממוקם בשכונת אופק הים העתידית וכולל 222 יח"ד, על כ-13.5 דונם, בארבעה בניינים מעל קומת מסחר בשטח של כ-1,800 מ"ר וקומת משרדים בשטח של 1,200 מ"ר, כאשר שניים יהיו בגובה 23 קומות ושניים בני שבע קומות, בתכנון משרד האדריכלים קיקה בראז אדריכלים. 

המתחם השני ממוקם בשכונה העתידית קריית הלאום, בשטח של כתשע דונם והוא יכלול כ-180 יח"ד, בשני מגדלי מגורים בני 25 ו-20 קומות, מעל קומת מסחר בשטח של כ-2,000 מ"ר וקומת משרדים בשטח של כ-1,800 מ"ר. 

אלי גבאי מבעלי קבוצת גבאי // קבוצת גבאי
אלי גבאי מבעלי קבוצת גבאי // קבוצת גבאי

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי, אמר כי: "מדובר בפרויקט עם עירוב שימושים של מגורים, משרדים ומסחר, שיאפשר לדיירי הממתחם לעבוד ולבלות בקרבת הבית. נתניה הינה עיר שמתחדשת כל הזמן, עם שכונות חדשות ופרויקטים של פינוי בינוי ואנחנו מעריכים שמחירי הדיור בה ימשיכו לעלות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות