banner
הדמיית הפרויקט // משה צור אדריכלים
הדמיית הפרויקט // משה צור אדריכלים

החברות אשטרום, הפניקס אקרו נדל"ן נכנסות לשותפות במתחם האלף

במסגרת ההסכם ייבנה קומפלקס משרדים ומסחר בהיקף של כמיליארד שקל בראשון לציון, הכוללים שני בניני משרדים לשימוש עצמי של קבוצת הפניקס

 

קבוצת אשטרום מדווחת על חתימת הסכם עם קבוצת הפניקס ועם שותפות אקרו נדל"ן. על פי הדיווח, במסגרת ההסכם תרכוש אשטרום נכסים מידי הפניקס ואקרו נדל"ן זכויות של כ-80,000 מ"ר במתחם האלף במערב ראשון לציון, המהוות כ-22.5% מתוך כלל הזכויות, בהיקף של כ-355,000 מ"ר שבידי הפניקס ואקרו נדל"ן במתחם. תמורת הזכויות האמורות תשלם אשטרום נכסים סכום של כ-128 מיליון שקל.

במקביל, מדווחת קבוצת אשטרום כי היא חתמה עם חברות הפניקס ואקרו נדל"ן על הסכם להקמת קומפלקס של 5 בנייני משרדים ומסחר, בשטח של כ-269,000 מ"ר (עילי ותת קרקעי) מתוך השטח האמור. במסגרת זו, יוקמו 2 בניינים בשטח כולל של כ-50,000 מ"ר לשימוש עצמי של קבוצת הפניקס, 3 בניינים נוספים בשטח של כ-129,000 מ"ר, וכן כ-90,000 מ"ר של שטחי חניה. על התכנון והאדריכלות אמון משרד משה צור אדריכלים.

היקף העבודות הכולל שתבצע קבוצת אשטרום בפרויקט נאמד בכמיליארד שקל. העבודות עשויות להתבצע על פני פרק זמן של כ-66 חודשים ממועד קבלת צו התחלת העבודות בפרויקט, שצפוי להינתן עד הרבעון השני של שנת 2022. לאחר השלמת ההקמה, תחזיק אשטרום נכסים בחלק האמור מהזכויות ב-3 הבניינים שאינם בשימושה של הפניקס, ושיושכרו לשוכרים שונים.

רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום, מסר כי: "הפרויקט הנוכחי מתווסף לצבר העבודות של קבוצת אשטרום, שמגיע עתה לסך של מ-7.5 מיליארד שקל. מתחם האלף מעמיק את פעילות הנדל"ן המניב של אשטרום נכסים באזור".

גיא פורת, מנהל הפניקס נדל"ן, מסר כי: "מתחם האלף בראשון לציון יהפוך תוך שנים ספורות לאחד ממרכזי העסקים המוצלחים בישראל. אין לי ספק ששיתוף פעולה זה יהיה ראשון, אך לא אחרון, בקידום פרויקטים נדל"ניים יזמיים בין שתי הקבוצות". 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות