banner
הדמיית פרויקט NXT בת ים // 3Dvision
הדמיית פרויקט NXT בת ים // 3Dvision

שכונה חדשה בבת ים: פארק ירוק, ים וכל השירותים במרחק הליכה

שכונת פארק הים בבת ים הולכת ותופסת תאוצה ועתידה להציע מתחם מגורים ייחודי שאין שני לו. חוף ים במרחק הליכה, מתחמי בילוי פנאי ומסחר לצד שפע במבני ציבור ומוסדות חינוך, והכל – במרחק הליכה. שכונה מודרנית, שקטה ומגוונת עם נגישות תחבורתית לכל מה שיש לגוש דן להציע

יום שישי בבוקר. אתם יורדים מהדירה שלכם במעלית מהירה ושקטה לצעידה נחמדה בפארק ירוק שמגיע עד חוף הים. ריצה קלה על הטיילת עם כמה נשימות של אוויר צלול מהים, וחזרה ברגל לפארק ולבית הקפה השכונתי להפסקת קפה של בוקר. חצי שעה אחר כך, כמה סידורים, קניות קטנות לשבת, והכל – ברגל, מבלי להזיז את האוטו, וחזרה הבייתה להתחיל את סוף השבוע. נשמע דמיוני? עד לאחרונה אולי כן, אבל שכונה חדשה בבת ים שנמצאת היום בבניה מבטיחה ומקיימת את כל זה – ועוד. מדובר בשכונת פארק הים בבת ים, שכונה אחת שיש בה הכל. מגוון רחב של טיפוסי דירות, מגדלים לצד בניינים נמוכים, מוקדי מסחר, פנאי ובילוי וגם – חוף ים משגע ונגישות תחבורתית שמשאירה אותך במרכז.

הדמיית איזור פארק הים בבת ים // 55design
הדמיית איזור פארק הים בבת ים // 55design

כולם יודעים שנדל"ן זה קודם כל מיקום, ובמקרה של שכונת פארק הים, מדובר בכמה יתרונות במקום אחד. כמעט ואין שכונות דומות בישראל. רצועת החוף של הים התיכון קטנה יחסית, מגבלות הבניה קשוחות, ושכונות בתכנון מודרני עם עירוב שימושים רחב כמעט ולא נבנו בשנים האחרונות. רוצים לנסות לדמיין איך פארק הים תיראה בסוף היום? סעו לנתניה ותכתבו ב'וויז' שכונת עיר ימים. תגיעו לשכונת מגדלים מודרנית, מרחק הליכה מהים בצד אחד ולמוקדי מסחר פנאי ובילוי מצד שני. אבל שם ההזדמנות כבר נגמרה, בבת ים – בפארק הים – ההזדמנות רק עכשיו מתחילה, ואת השכונות הכי טובות כדאי לתפוס עוד בהתחלה. אם נחזור רגע לעיר ימים, מדובר בשכונה שהשפיעה על העיר נתניה כולה, אפשרה לנתנייתים לקבל מגוון גדול יותר של אפשרויות, והציבה אפשרויות חדשות גם לדור הצעיר. בבת ים, עתודות הקרקע כבר נגמרו והדור הבא שרוצה להישאר בגוש דן, מחפש כבר היום את המקום הבא.

הדמיית פרויקט NXT בת ים // 3Dvision
הדמיית פרויקט NXT בת ים // 3Dvision

ויש עוד יתרון שהופך את שכונת פארק הים החדשה לרלוונטית יותר מתמיד. שנת הקורונה החולפת חידדה את החשיבות הגדולה של מיקום, שירותים ונגישות. במציאות של סגר, והגבלה באפשרות של יציאה מהבית, פתאום מה שנמצא מרחק הליכה מהבית מקבל משנה חשיבות. אם לפני הקורונה הנגישות התחבורתית לשכונה וממנה הייתה החשובה ביותר, עכשיו תשומת הלב מופנית גם למה שיש במרחק הליכה. אחת הדוגמאות לשילוב יתרונות השכונה החדשה יחד עם תכנון נכון ויעיל גם לימי קורונה אפשר למצוא בפרויקט שבימים אלו יוצא לשיווק בשכונה החדשה – פרויקט NXT TOWERS של החברות אמריקה ישראל ועץ השקד. הפרויקט החדש הכולל שלושה מגדלים ושני מבנים נמוכים בשכונת פארק הים, תוכנן על ידי משרד האדריכלים קיקה ברא"ז, ושם דגש ומחשבה על איכות החיים של המשפחות שיתגוררו בו. כך, לדוגמא, פרויקט זה גם יכלול מתחם עבודה יחודי וייעודי בשם "NXT WORK" עבור כל ההורים שעובדים מהבית.

ים בקצה אחד שפע מוסדות חינוך ומבני ציבור בקצה השני
פארק הים מאפשרת גישה פתוחה לחוף הים במערב, אבל גם מוסדות חינוך ומבני ציבור בשפע הממוקמים בדיוק בקצה השני במזרח השכונה. גם הנגישות באה לידי ביטוי בתכנון, וממעוף הציפור אפשר לראות שבעוד השכונה עצמה נקיה מצירים ראשיים, היא מוקפת בכביש רחב המאפשר כניסה ויציאה נוחות לכיוון בת ים, ראשון לציון וגם מרחק נסיעה קצר מנתיבי איילון ותחנת הרכבת משה דיין בראשון לציון או קוממיות בבת ים. יתרון נוסף חבוי במתחם ענק נוסף שנמצא היום בתהליכי פיתוח ובניה, מתחם האלף במערב ראשון לציון, מתחם תעסוקה ענק לצד מוקדי בילוי ופנאי קיימים כמו הסופרלנד ועשרות בתי קולנוע במתחם סמוך.

שכונת פארק הים היא למעשה שכונה שעומדת בפני עצמה, בצורה דומה לשכונות אחרות שנבנו בצורה כזו בערים אחרות ובשנים האחרונות כמו אם המושבות בפתח תקווה למשל או עיר ימים בנתניה. לא עוד שכונות מבודדות שבעלי הדירות זקוקים למספר מכוניות רק בשביל לצאת לקניות, אם כי שכונה שבמסגרתה השירותים כולם נמצאים במרחק הליכה. יתרון נוסף של השכונה החדשה הוא חוף הים שנמצא אף הוא במרחק הליכה. מעטות השכונות החדשות בישראל שנבנות בקרבה כזו לחוף הים מה שמהווה גם בשורה למשפחות, לאוהבי הים ולחובבי הספורט.

השכונה היא אחת מעתודות הקרקע האחרונות לבנייה חדשה בעיר, כאשר בניה נוספת או אפשרות לרכישת דירות חדשות בעיר, תתאפשר בשנים הבאות כמעט ורק במסגרת התחדשות עירונית במקומות אחרים.

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות