banner
צילום: אלעד גונן
צילום: אלעד גונן

הפתעה! הדלתות הנסתרות הובילו לחדרי השינה

דירה בקו ראשון לים בנתניה עוצבה ללא מעורבותם של הדיירים, אשר הגיעו לראשונה לדירה עם סיום הפרויקט והופתעו לגלות שהחדרים "נעלמו"

דירה בקו הראשון לים בנתניה, השייכת לזוג מנכ"לים בכירים לשעבר שילדיהם פרחו מהקן, משתרעת על פני 170 מ"ר. מעצבת הפנים אריאלה עזריה – ברקוביץ קיבלה אותה כשהיא מחולקת לארבעה חדרי שינה, סלון ומטבח ובמהלך השיפוץ הפכה אותה לדירת שלושה חדרי שינה, סלון ומטבח. שני חדרי שינה הם קטנים ופונקציונאליים ומשמשים את הילדים של בן הזוג מנישואים קודמים בסופי השבוע. את השטח שהתפנה שילבה עזריה- ברקוביץ בסוויטת חדר השינה העיקרי והפכה אותו לסויטת הורים מפנקת גדולה ויוקרתית. בנוסף, גם המטבח גדל בצורה משמעותית.

ההפתעה לדיירים בחדרי השינה חיכתה דווקא במעברים ביניהם, הכניסות הוסתרו בחיפויי קיר, בלי ידיות ובלי משקופים, כדי לייצר פרטיות מוחלטת. כשדלתות החדרים סגורות אי אפשר כלל לנחש שהן שם. היה מצחיק לראות את בעלי הדירה בפעם הראשונה שנכנסו אליה אחרי השיפוץ כאשר הם שאלו לאן נעלמו החדרים בבית. 

צילום: אלעד גונן
צילום: אלעד גונן

"כשאני מתכננת, הקונספט העיצובי מתגבש אצלי מיד במפגש עם החלל ומיד מאוד ברור לי מה לאיזה כיוון של חומרים ובחירת צבעים תהיה בחלל. לכן החופש שאני מקבלת מלקוחותיי בעיצוב ותכון הדירה שלהם מאפשר לי חופש ביטוי אמיתי. אין ספק שהאחריות היא גדולה מאוד אך היא מובילה לתוצאות מצוינות", אומרת עזריה- ברקוביץ. 

הדירה עוצבה בסגנון אלגנטי- אורבני ומשלבת קווים נקיים עם חומריות עשירה כשאת רוב הפריטים עיצבה ותכננה עזריה- ברקוביץ בעצמה ואת הביצוע שלהם עשו בעלי מקצוע מובילים.  

דלת הכניסה של הדירה מובילה אל חלל ציבורי לו נבחרו אריחי ענק של גרנית פורצלן בגוון קרם בהיר ובמרקם המדמה פרקט מיוחד. האריחים הללו חוזרים כמעט בכל הבית פרט לחדר השינה שם נבחר ריצוף גרנית פורצלן בצבע שחור, כדי להעצים את הדרמה והשואו. פלטת הצבעים של הבית נבחרה בגווני אפור ושחור עם נגיעות של כתום וברונזה עוברת לאורך כל הבית, למעט בחדרי הילדים.

בסלון הוצבה ספה גדולה שהיא הרהיט היחידי שעבר עם בעלי הבית מדירתם הקודמת. את שאר הרהיטים, התאימה המעצבת לספה הדומיננטית, שתי כורסאות מבד, שולחן קפה והדום המשלב בתוכו גם אחסון הצטרפו לחגיגה בסלון לצד ספריה מעץ אלון מושחר. פינת האוכל עוצבה במיוחד על ידי עזריה- ברקוביץ והיא משלבת בסיס המורכב משתי מסגרות ברזל עם משטח עץ אלון מושחר בעיבור חלקי, מה שמדגיש את מרקמו. לצד השולחן שולבו כיסאות מרופדים בגוון חום, שקורץ לשטיח בסלון שהוזמן על ידי ברקוביץ במידה מיוחדת.  

המטבח עשוי כולו עץ מסוג אבוני כהה עם שלייפלק ועליו הונח משטח שיש בגוון אפור כהה. דוגמה לחשיבה על כל פרט ופרט ניתן לראות בחיפוי המראה שמאחורי האי המשמש לאכילה, בזכותו גם מי שיושב עם הגב לים זוכה לראות אותו משתקף במראה. 

כאמור, המעברים לחללים הפרטיים הם נעשה רך דלת סתרים שנפתחת בלחיצה, הדלתות מובילות לשני חדרי השינה של הילדים, חדר רחצה לילדים, שירותי אורחים וסוויטת הורים הממוקמת בסוף המסדרון. 

סוויטת ההורים חולקה לארבעה אזורים מוגדרים הנפרדים זה מזה, אזור לשינה, חדר ארונות, חדר רחצה ואזור שירות הכולל חללי אחסון פונקציונאליים, העיצוב בה דרמטי והוא ממשיך את העיצוב הכללי של הדירה. באזור השינה הוצבה מיטה מרחפת, שבסיסה רופד בבד קטיפה בגוון זהוב והיא תחומה במסגרות עם תאורת לד. התקרה מעל המיטה הונמכה ומשולב בה גוף תאורה מלבי שזהה למידות המיטה. גב המיטה הוא חיפוי קיר מבד סקיי בגווני שחור וברונזה וטבועות בו צורות משולשים גדולים. כדי להמשיך את הקו העיצובי חיפוי זה נבחר גם לקיר הסמוך. 

צילום: אלעד גונן
צילום: אלעד גונן

הטקסטיל בחדר עשיר, וילונות, שטיחים, כריות נוי ועוד כולם בגווני זהב וכתום שמוסיפים לדרמה.  חדר הרחצה של ההורים ממשיך את השפה העיצובית של חדר השינה, התקרה נצבעה שחור, הדלתות עשויות זכוכית כהה והצבעוניות דרמטית ואורבנית . 

"הבית כולו הרמוני, ויש בו המשכיות של השפה העיצובית. רואים את אותם הצבעים בסלון וגם בחדר הכי רחוק ממנו, כשהפלטה היא בגוונים של שחור, חום ברונזה וכתום", מסכמת עזריה- ברקוביץ. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות