banner
הדמיית הפרויקט // באדיבות חברת ראדקו
הדמיית הפרויקט // באדיבות חברת ראדקו

בנק מזרחי טפחות ישקיע כ-60 מיליון שקל בחברת ראדקו התחדשות עירונית

תמורת ההשקעה יקבל הבנק כ-20% ממניות החברה, אשר מחזיקה צבר פרויקטים להתחדשות עירונית בהיקף של כ-4,600 יחידות דיור חדשות ואלפי מ"ר של שטחי מסחר

בנק מזרחי טפחות נכנס לתחום ההשקעות הריאליות ומדווח על השקעה משמעותית ראשונה, במסגרתה ישקיע הבנק כ-60 מיליון שקל בחברת ראדקו התחדשות עירונית, תמורת כ-20% ממניות החברה.

בין היתר מובילה כיום ראדקו את פרויקט "קריית רפאלי", שכונת מגורים בצפון אשקלון המונה 3700 יחידות דיור, מרביתן מאוכלסות וכן פרויקטים להתחדשות עירונית בהיקף של כ-4,600 יח"ד, בניהולה של ננה חן, מנכ"לית ראדקו התחדשות העירונית ומשנה למנכ"ל קבוצת רפאלי. בנוסף לחברה גם צבר פרויקטים למסחר, תעסוקה ומלונאות ופעילות ייזום והשקעות נדל"ן במערב אירופה ודרום מזרח אסיה.

רון הוכמן, מנהל זרוע ההשקעות הריאליות במזרחי טפחות // אלי אטיאס
רון הוכמן, מנהל זרוע ההשקעות הריאליות במזרחי טפחות // אלי אטיאס

את זרוע ההשקעות הריאליות במזרחי-טפחות הקים ומוביל רון הוכמן, מי שהיא עד לא מכבר שותף בקרן ההשקעות סקיי. הזרוע פועלת תחת החטיבה הפיננסית בבנק בראשותו של עדי שחף, שגם משמש יו"ר ועדת ההשקעות של היחידה.

מנכ"ל מזרחי-טפחות משה לארי: "הבנק רואה בתחום ההשקעות הריאליות אחד ממנועי הצמיחה שלו בשנים הקרובות, כשהכוונה היא להשקיע בעיקר בחברות ובענפים שלבנק יש היכרות קרובה איתם מתחומי פעילות אחרים. "ההחלטה שלנו לבצע השקעה משמעותית ראשונה בראדקו, מסתמכת על ההיכרות וההבנה שלנו בתחומי הנדל"ן בכלל וההתחדשות העירונית בפרט. החיבור שלנו לראדקו התחדשות עירונית, עם הניסיון והמקצועיות שלה, יאפשר לחברה לצמוח ולהתפתח ואין לי ספק שהמהלך ישיא ערך בעתיד גם לנו", אמר משה לארי. 

רפאל רפאלי, מנכל קבוצת רפאלי ויור דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית // יחסי ציבור
רפאל רפאלי, מנכל קבוצת רפאלי ויור דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית // יחסי ציבור

רפאל רפאלי, מנכ"ל קבוצת רפאלי ויו"ר דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית: "הקבוצה שמה לעצמה למטרה להיות גורם משמעותי ומוביל בתחום ההתחדשות העירונית בישראל ומהלך של חבירה עם גוף פיננסי גדול היא חלק מהאסטרטגיה הזו. בנק מזרחי טפחות מלווה ומכיר את ראדקו התחדשות עירונית, ושותפות זו תאפשר לנו להרחיב את היקף הפרויקטים להם אנו רוצים להתחייב ולבצע". 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות