banner
אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר // רונן אקרמן
אודי שרביט מנכ"ל קבוצת תדהר // רונן אקרמן

הושלמה עסקה משותפת לחברות תדהר והראל להקמת 112 יח"ד ותעסוקה

החברות תדהר והראל השלימו רכישת מגרש בתל אביב להקמת פרויקט עירוב שימושים הכולל כ-112 יח"ד. עלות הקמת הפרויקט מוערכת במעל למיליארד שקל

 

החברות תדהר והראל מניבים מדווחת על חתימת הסכם מכר עם בעלי הקרקע, זאת לאחר שהושלם ההליך למכירת מגרש בשטח של כ-6 דונם במע"ר של תל אביב. בהליך שבוצע, התמודדו 8 קבוצות.

על פי הדיווח, על הקרקע יוקם מגדל בן 48 קומות, בשטח כולל של כ- 60,000 מטר המיועד לתוכנית בעירוב שימושים,  מתוכם כ- 40,000 מ"ר לתעסוקה והיתרה תוקצה למגורים, בהיקף של 112 יחידות דיור. 

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר, מסר כי: "אנו רואים כי תחומי ההייטק והטכנולוגיה המשיכו לצמוח בשנה האחרונה, והביקוש למשרדים בתל אביב גובר. לאור זאת, אנו צופים המשך צמיחה בתחום המשרדים, גם בשנים הקרובות". 

סמי בבקוב, מנהל חטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, מסר כי:  "השותפות עם תדהר מאפשרת לנו לקחת חלק בעסקאות ייזום של נדלן מניב, במיקומים מעולים ולשימושים נכונים וזאת כנגזרת מהאסטרטגיה ארוכת הטווח של השותפות. היקף הפרויקט וייעודיו ישרתו נאמנה את צרכי החוסכים שלנו". 

כזכור, במרץ 2020 חתמו קבוצת תדהר וקבוצת הראל ביטוח ופיננסיים על הקמת חברה משותפת שמטרותיה איתור, הקמה ואחזקה משותפת של נכסים בהיקף של כ- 1,000,000 מ”ר בעשר השנים הקרובות, כאשר חברת הראל תנהל את המימון והליווי הפיננסי של הפרויקטים ותדהר את איתור הקרקעות, התכנון והבנייה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות