banner
ערן ענבים // צילום: ליאור גרונדמן
ערן ענבים // צילום: ליאור גרונדמן

"אזורים" רכשה מ"קרסו" את כל הדירות בפרויקט התחדשות עירונית תמורת כ-153 מיליון שקלים

חברת אזורים LIVING חתמה על הסכם עם חברת קרסו נדל"ן לרכישת 66 דירות בפרויקט התחדשות עירונית בשכונת קריית היובל בירושלים. הדירות שנרכשו יושכרו לטווח ארוך על ידי החברה

 

חברת אזורים LIVING מדווחת על חתימת הסכם עם חברת קרסו נדל"ן בשווי 152.7 מיליון שקל לרכישת 66 דירות בבניין אחד, שמוקם במסגרת פרויקט התחדשות עירונית "יובל הצעירה" בשכונת קריית היובל בירושלים. 

הבניין כולל 77 דירות חדשות והמחיר ממוצע שתשלם החברה עומד על כ- 2.3 מיליון שקל לדירה. 11 דירות נוספות בבניין מהוות תמורה לבעלים הקיימים של הדירות. תמהיל הדירות כולל דירות 3, 4 ו- 5 חדרים וכן פנטהאוזים. הבניינים בפרויקט נמצאים בשלב ביצוע ראשוני של חפירה ודיפון, והוא צפוי להתאכלס בעוד כ-3.5 שנים. 

ערן ענבים, מנכ"ל החברה: "שכונת קריית היובל צפויה לעבור שינוי והתחדשות עירונית משמעותיים. כבר היום ניתן לצפות בתנופת בנייה ופיתוח אדירים בשכונה, בין היתר של תשתיות, פנאי, מסחר, פארק גדול ותחבורה אשר ימצבו אותה כאחת השכונות המבוקשות בעיר. עסקה זו תואמת את האסטרטגיה של החברה להשקיע בפרויקטי מגורים באזורים שצפויים לייצר ערך בטווח של עד 10 שנים. זו עסקה ראשונה של החברה בשכונה ובעיר ירושלים, ואנו מצפים להרחיב את הפורטפוליו בעיר".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות