banner
חגי רזניק // צילום יונתן שדה
רזניק // צילום יונתן שדה

רזניק ממשיך לבנות: חוזר לעולם החינוך, כמנכ"ל כפר הנוער מנוף

מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון נפרד לעת עתה מקהילת הנדל״ן: חגי רזניק מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר חוזר לעולם השליחות החינוכית, לאחר שנבחר למנכ״ל כפר הנוער מנוף

תמונה: רזניק // צילום יונתן שדה – באדיבות: מרכז הצעירים "תכלס" בגלבוע

ל"מגדילים" נודע כי חגי רזניק, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר, נבחר לתפקיד מנכ"ל כפר הנוער "מנוף" על ידי ועדת בוחנים. הוא יחל את תפקידו בשבועות הקרובים. כזכור, רזניק התפטר מתפקידו כמנכ"ל המשרד, כאשר התמודד ברשימת גשר של אורלי לוי אבקסיס לכנסת העשרים ואחת אולם המפלגה קבלה 75 אלף קולות, שלא הספיקו לה בכדי לעבור את אחוז החסימה.

מנוף הוא כפר נוער שהוקם על ידי חתן פרס ישראל לחינוך פרופסור חיים אדלר וקרן רוטשילד, אשר מונחה ומלווה על ידי המנהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך. הכפר ממוקם סמוך לעיר עכו ומיועד לבני נוער שנפלטו ממסגרות רגילות, על מנת לאפשר להם בפיתוח כישוריהם האישיים, החברתיים והלימודיים. בסופו של יום , רזניק, מי שיצא מביתו כנער בסיכון בצו בית משפט לקיבוץ רביבים שבנגב, וניהל בעברו פנימייה לנוער, ככל הנראה החליט לחזור "הביתה" לעולם החינוך, שם הוא יוכל להיות חלק מצוות, שפועל להחזיר את בני ובנות הנוער למרכז החברה הישראלית.

יש לציין, כי רזניק הצהיר לאורך כהונותיו כמנכ"ל מועצת רמת הנגב וכמנכ״ל משרד הבינוי והשיכון כי הוא דוגל באג'נדה חברתית והוביל אותה בפועל. בתפקידו כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, הוא ייזכר כמי שבנה מחדש את הפן החברתי במשרד ופעל לחידוש פרויקט שיקום השכונות, קידום וטיפול הדיור הציבורי, סיוע ומיצוי הזכויות.

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

בואו להגיב ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק הפורום הישראלי להתחדשות עירונית >>> להצטרפות

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות