banner
תל אביב // depositphotos
תל אביב // depositphotos

דרום תל אביב: כ-1.9 מיליון שקל לקרקע ליחידת דיור

במכרז של רשות מקרקעי ישראל זכתה חברת מנרב לבנייה של 74 יחידות דיור תמורת כ-139 מיליון שקל, כולל פיתוח. הערכות הן כי הדירות ימכרו במחיר התחלתי של 2.8 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי 07.06.2021

חברת מנרב זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לבנייה של 74 יחידות דיור תמורת כ-139 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. המחיר משקף 1.9 מיליון שקל לקרקע ליחידת דיור. נכון להיום נמכרות בשכונה דירות ארבעה חדרים במחיר של 2.5 מיליון שקל בממוצע, כך שהצפי הוא שדירות בפרויקט ימכרו במחיר התחלתי של 2.7-2.8 מיליון שקל. 

מדובר במכרז ראשון שהוציאה רשות מקרקעי ישראל בשכונת "צפון מערב קריית שלום" המשתרעת על עתודת קרקע בשטח של כ-150 דונם ונושקת לפארק החורשות. הקרקע נשוא המכרז בשטח של 1.4 דונם בלבד מאפשרת בנייה של 74 יחידות דיור, כאמור. החברה מציינת כי בכוונתה להגדיל את זכויות הבנייה באמצעות הקלות שבס, כך שמספר הדירות יעלה ל-89. החברה מעריכה כי עלות ההשקעה הכוללת הצפויה בפרויקט הינה כ-235 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי הינו כ-270 מיליון שקל.

שכונת קרית שלום תחומה מדרום על-ידי דרך בן-צבי, נתיבי אילון במזרח, דרך קיבוץ גלויות מצפון ובמערב על-ידי רחוב פנחס לבון. השכונה מאופיינת בבתים דו קומתיים אם כי בשנות ה-60 נבנו במקום מבני רכבת המקיפים את השכונה מצדה הדרומי והמזרחי. התוכנית להרחבת השכונה כוללת בניה מגדלית ומרקמית בהיקף של כ-650 יחידות דיור בין דרך קיבוץ גלויות ודרך פנחס לבון. ההרחבה המתוכננת בכיוון צפון מערב תכלול שטחים לחנויות לאורך רחובות קיבוץ גלויות ופנחס לבון. לא רחוק מהשכונה תיבנה תחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה. הקו אשר עתיד לפעול ב-2026, יאפשר מעבר נוח בין הרצליה, תל אביב, חולון וראשון לציון.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות