banner
ירושלים // depositphotos
ירושלים // depositphotos

חברת אזורים רוכשת קרקע בירושלים תמורת 188 מיליון שקל

מתוכם 18 מיליון שקל ישולמו עבור דמי פינוי לדייר מוגן. בכוונת החברה לפעול להגדלת זכויות הבניה הכוללות כיום כ-144 יח"ד. עלות ההשקעה צפויה להסתכם בכ- 439 מיליון שקל והיקף ההכנסות בכ- 520 מיליון שקל

כרמלה קופר 03.06.2021

חברת אזורים מדווחת על חתימת הסכם לרכישת קרקע בשטח של 6,829 מ"ר בשכונת רוממה, אחת הקרקעות האחרונות לבנייה בשכונה. התמורה עבור הקרקע שנרכשת מבעלי קרקע פרטיים מסתכמת לסך של 188 מיליון שקל לא כולל מע"מ, מתוכם 170 מיליון ש"ח בגין רכישת המקרקעין וסך של 18 מיליון שקל בגין דמי פינוי לדייר מוגן. 

מהחברה נמסר כי לפי התב"ע (תוכנית בניין עיר) התקפה כיום ניתן להקים על המקרקעין עד 144 יחידות דיור וכן שטחי מסחר ומבני ציבור. "בכוונת החברה לפעול להגדלת זכויות הבניה ולהשבחת המקרקעין בדרך של קידום תב"ע חדשה, להערכת החברה, עלות ההשקעה הכוללת הצפויה בפרויקט צפויה להסתכם בסך של כ- 439 מיליון שקלים (לא כולל מע"מ) והיקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הינו כ- 520 מיליון ₪ (לא כולל מע"מ)".

עסקה זו מצטרפת לשורת עסקאות רכישה של קרקעות שביצעה אזורים באזור ירושלים לאחרונה בצומת פת, בהר נוף ובבית הכרם, וכן לפרויקטים נוספים של התחדשות עירונית שהחברה מקדמת בעיר ירושלים.

רון אבידן // צילום: תמר מצפי
רון אבידן // צילום: תמר מצפי


רון אבידן, מנכ"ל אזורים, מסר כי: "רכשנו את הקרקע מהאחרונות בשכונה ואנו שמחים להמשיך לקדם ולפתח את האזור. אנו למדים כי השכונה הינה מהמבוקשות בעיר אך מאופיינת במיעוט ניכר של התחלות בנייה של פרויקטים איכותיים. העסקאות האחרונות ממשיכות לחזק את האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי הפעילות ויצירת צבר פרויקטים להמשך, תוך התמקדות באזורי הביקוש"

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות