banner
עמיר רחלבסקי // רפי קורן
עמיר רחלבסקי // רפי קורן

חברת היזמות המובילה גרופית: "פתח תקווה היא יעד אסטרטגי עבורנו"

בחברת היזמות גרופית סימנו את פתח תקווה כאחת הערים המבטיחות בישראל ומקדמים בה פרויקטים למגורים במיקומם נחשקים. תהליכי ההתחדשות  והחיבור לרכבת הקלה מאיצים את מגמת הצמיחה והפיתוח שעתידה העיר לעבור בשנים הקרובות

 

בשיתוף חברת גרופית

"פתח תקוה היא יעד אסטרטגי עבורנו – עיר אטרקטיבית שעתידה להתפתח רבות בשנים הקרובות", אומר עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית, מחברות הבנייה הוותיקות בארץ, עם ותק של 45 שנה. מדובר בחברה משפחתית בבעלותו ובניהולו של רחלבסקי, מהנדס בניין, בוגר הטכניון ובעל ניסיון רב בתחום הנדל"ן, המשמש יו"ר הוועדה להתחדשות עירונית בהתאחדות בוני הארץ. 

החברה עוסקת בייזום וביצוע של מספר רב פרויקטים בהיקפים גדולים בתחומים שונים: מגורים, מסחר, משרדים ולוגיסטיקה. לצד פעילותה השוטפת בתחום הייזום והביצוע, החברה מחזיקה בנכסים מניבים ומרכזי קניות. 

בעשר שנים האחרונות נכנסה החברה לתחום ההתחדשות העירונית והיא פעילה בערים שונות בגוש דן וברחבי הארץ, החל מתל אביב שבה בונה החברה שורה של פרויקטים הכוללים עשרות יח"ד בהתחדשות עירונית, וכן שני פרויקטים ברמת גן הכוללים 100 יח"ד. ביבנה מבצעת החברה את פרויקט הפינוי בינוי הראשון בעיר – היא בונה מגדלי מגורים שיכללו 286 דירות בשיטת בינוי-פינוי המאפשרת לדיירים לעבור מדירתם הישנה היישר לדירה החדשה. 

גרופית סימנה את פתח תקוה כאחת הערים המבטיחות בישראל והיא עתידה לבנות בה מספר רב של יחידות דיור במיקומים נחשקים, בין השאר כ-200 דירות באזור קפלן-ז'בוטינסקי וכן פרויקט נוסף שיכלול 100 יחידות דיור ברחוב השחם. 

רחלבסקי סבור כי השנים הקרובות יביאו שינוי רחב היקף לפתח תקוה ויקדמו אותה: "הרכבת הקלה תיצור חיבור של העיר פתח תקווה אל תוך תל אביב ותאפשר נגישות קלה ומהירה מעיר לעיר. התפתחות זו תביא לחיזוק התעסוקה בפתח תקוה וחברות יראו בה עיר אטרקטיבית ונגישה לא פחות ממקומות אחרים בגוש דן וכתוצאה מכך תהיה מגמת שיפור בתעסוקה ובעלייה של אוכלוסיות איכותיות נוספות לעיר. יחד עם הצמיחה וההתחדשות של פתח תקווה יש צורך וביקוש בהתחדשות והרחבת המגורים בעיר". הוא מוסיף כי, "לפתח תקווה אופי של עיר צעירה, המשלבת מגורים לצד תעשייה ומסחר ענפים. העירייה דוחפת את תהליכי ההתחדשות העירונית ויוצרת סביבת עבודה המאפשרת לקדם פרויקטים חדשים וטובים ולהרחיב את היצע הדיור".

פעילות חברת גרופית נפרסת מאשקלון בדרום ועד לנהריה בצפון, בהיקף פעילות של 1,200 יחידות דיור וצבר מלאי תכנון של כ-1,800 יחידות דיור נוספות. גרופית מוגדרת על ידי משרד הבינוי והשיכון כ"חברה משכנת בלתי מוגבלת" ומסווגת ברשם הקבלנים בסיווג בלתי מוגבל ג-5. איתנותה הכלכלית של החברה ידועה היטב לגורמים הפועלים בשוק, והיא זוכה למוניטין מצוין בקרב הגופים הפיננסים המלווים אותה ומהווים ערובה להצלחתם של פרויקטים בהיקפים גדולים.

לגרופית מוניטין כחברה איכותית ביותר המקפידה על לוחות זמנים, המחויבת לטיב תכנון וביצוע בלתי מתפשרים. החברה מבצעת את הפרויקטים שלה ומנהלת בפועל את כל התהליך מרגע רכישת הקרקע דרך התכנון, הרישוי, הבנייה, ועד מסירת הדירה המוגמרת ללקוח. לקוח הקצה מקבל את כלל השירותים תחת קורת גג אחת מרגע הרכישה ועד המסירה וסיום שנת הבדק. 

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון מודפס לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים או מטעמם. אין להעתיק או לשכפל או לעשות כל שימוש מסחרי בגיליון אלא באישור מראש ובכתב ממערכת מגדילים

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות