banner
הדמיה // בר אוריין אדריכלים
הדמיה // בר אוריין אדריכלים

אור יהודה: רמ"י יוצאת בשיווק השלב השני בפארק התעסוקה

רשות מקרקעי ישראל יוצאת במכרז לשלושה מתחמי תעסוקה באור יהודה בשטח של כ-66 דונם. ראש עיריית אור יהודה: "עלויות הקרקע הנמוכות ותעריפי הארנונה הנוחים, הופכים אותה ליעד אטרקטיבי ומבוקש"

מגדילים 02.08.2021

המכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), מהווה את שלב ב' בשיווק הקרקעות במתחם, ומציע הסכם לחכירת 3 מגרשים בפארק, בייעוד למסחר ותעסוקה. מדובר במגרש בגודל 20,586 מ"ר, מגרש בגודל 14,134 מ"ר ומגרש בגודל  31,583 מ"ר. חוזה החכירה יהיה תקף לתקופה של 98 שנים עם אופציה לתקופה נוספת של 98 שנים. הקמתו של המתחם היא חלק מהסכם הגג עליו חתמה העירייה בשנת 2017. 

 הדמיה // בר אוריין אדריכלים
הדמיה // בר אוריין אדריכלים

שטח התוכנית גובל בשכונת רמת פנקס ודרך 461 מצפון, נחל איילון מדרום, הדופן העירונית הבנויה של אור יהודה ממזרח ומצפון והשטח המוצע לבניה ממערב מתוקף תכנית מס' מאא/ 551 מתחם בזק (סקיה) – צומת מסובים.  "בניגוד למרבית מתחמי המסחר והתעסוקה, שבנויים לגובה, מתחם OPARK יבנה במבנים בני 5-6 קומות, בשל הקרבה לנתב"ג,  כשסיבבם פארקים ומרחבים פתוחים גדולים, המאפשרים עבודה מחוץ לבנייני המשרדים", מציינים ברמ"י, "רקעות אלו הן חלק מתוכנית כוללת, של כ- 1,670 דונם, המהווה כרבע משטחה הנוכחי של העיר אור יהודה. "במסגרת התוכנית יבנה מתחם העסקים והבילויים O PARK, שיכלול כמיליון  מ"ר של תעסוקה, מסחר, בילוי ופנאי. בנוסף יוקמו בסמוך שתי שכונות מגורים בהיקף של למעלה מ- 5,000 יחידות דיור –  שכונת "בית בפארק", שאכלוסה יחל השנה ושכונת "פארק איילון". כמו כן יוקם פארק ירוק בגודל 600 דונם, השני בגודלו בגוש דן, אחרי גני יהושוע". 

יעקב קוינט // לשכת העיתונות הממשלתית
יעקב קוינט // לשכת העיתונות הממשלתית

יעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל:  "השיווקים האחרונים של מגרשי תעסוקה באור יהודה הם נדבך נוסף בהסכם הגג שנחתם עם העיר לפני מספר שנים  והם מהווים מנוף כלכלי לעיר ומקור צמיחה משמעותי. יתרונם במשיכת יזמים וגופים גדולים  הזקוקים לשטחי תעסוקה ומסחר  באזור המרכז. בנוסף  אנו רואים יתרון מובהק בתכנון אזורי תעסוקה ומסחר בסמיכות לאזורי מגורים שכן הם מאפשרים לקרב את התושבים לשירותים כגון עבודה, חינוך, מסחר, תרבות ופנאי ומאפשרים להגיע למרבית השימושים היום יומיים בתחבורה ציבורית. שילוב השימושים הללו באור יהודה יהפכו אותה ללא ספק למוקד משיכה לתושבי המרכז".

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה: "בשלב ב' של השיווקים החלטנו על חיבור של מספר חטיבות קרקע, שייצרו מגרשים גדולים, שיענו על הביקושים מצד חברות גדולות במשק, שמתעניינות בהעתקת משכנן ל- O PARK. לצד מגרשים אלו ישווקו בהמשך מגרשים בינוניים וקטנים יותר, במטרה ליצור תמהיל של גופים, חברות ועסקים שירכיבו את הפארק." "אנחנו נמצאים בעיצומו של שינוי היסטורי שעובר על אור יהודה, שמחדשת את פניה ומבססת את מקומה ומעמדה כעיר מרכזית לעסקים, בילויים ומגורים. הקמת  O PARK מתרחש לצד הקמתן של שכונות חדשות ובמקביל לתהליכי התחדשות עירונית מאסיביים שעוברים על העיר.  כל אלו, בשילוב מיקומה המרכזי של אור יהודה, עלויות הקרקע הנמוכות ותעריפי הארנונה הנוחים, הופכים אותה ליעד אטרקטיבי ומבוקש".

 

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות