banner
סלון ומטבח // גדעון לוין
סלון ומטבח // גדעון לוין

דירה משנות ה – 60 שופצה בזמן פרויקט תמ"א 38, והתוצאה?

שלוש הבנות שהתגוררו בחדר אחד זכו לקבל חדרים נפרדים, במסגרת עיצוב מחדש של דירה בבניין שעבר התחדשות עירונית

 

מגדילים 02.08.2021

פרויקט: עיצוב דירת תמ"א 38 במרכז רחובות
שטח: 103 מ"ר
הדיירים: זוג הורים, 3 בנות וכלב.
עיצוב פנים: אטלס דרור אדריכלות ועיצוב

זוג הורים בשנות ה 50 לחייהם ושלוש בנותיהם בגיל ההתבגרות, שחיו עד היום בחדר אחד משותף, חלמו להתאים את הדירה לצרכיהם הנוכחיים. הבנות שבגרו, ביקשו כל אחת חדר משלה ובני הזוג חלמו לחדש את הדירה שנבנתה בשנות ה – 60 על שטח של 89 מ"ר ולהפוך אותה לדירה של 5 חדרים. 

חדר שינה // גדעון לוין
חדר שינה // גדעון לוין

הבניין בו הם מתגוררים במרכז רחובות כבר היה במצב רעוע ועבר תהליך של התחדשות כחלק מפרויקט תמ"א 38. בני הזוג החליטו לנצל את ההזדמנות ולשפץ גם את הדירה שלהם. במהלך השיפוץ הכללי, תוכנן מחדש כל החלל הפנימי של הדירה, החל ממיקום הקירות, דרך המערכות השונות בדירה ועד לעיצוב הפרטים הקטנים ביותר.  בכדי להפוך את הדירה לדירת 5 חדרים כל החללים בבית שינו את מיקומם. המטבח והסלון אוחדו למרחב אחד מרווח ולכל בן משפחה תוכנן חדר משלו. 

חדר ילדים // גדעון לוין
חדר ילדים // גדעון לוין

"אמנם נוספו לדירה 14 מ"ר בעקבות תוספת חדר הממ"ד, ובכל זאת זהו אתגר לא פשוט להפוך דירת 103 מ"ר לדירת 5 חדרים, שנותנת תחושת מרחב ונראית הרבה יותר גדולה ממה שהיא באמת. לכל בן משפחה תוכנן חדר נפרד, אליו נכנסו כל הבקשות והחלומות", אומרת המעצבת. 

כניסה לבית // גדעון לוין
כניסה לבית // גדעון לוין

המטבח מרווח בצבע אפור גרפיט עם אי ארוך בשילוב עץ אגוז המעניק מראה רך וחמים ובקצהו מסך על עמוד, באמצעותו ניתן לכוון את מסך הטלוויזיה לכל כיוון במרחב המשותף – מטבח, סלון או פינת אוכל. במסגרת השיפוץ הכללי של הדירה כל החדרי השינה של ההורים ושל שלוש הבנות נבנו לגמרי מחדש וכך גם חדרי הרחצה והשירותים. בכל הדירה הותקנו דלתות פנים חדשות דלתות צבע מחורצות של דלתות פנדור. לדירה נוסף בשיפוץ ממ"ד ומרפסת בחזית. 

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות