banner
שגיא פיפשקוביץ סמנכ"ל קידר מבנים // יחצ
שגיא פיפשקוביץ סמנכ"ל קידר מבנים // יחצ

סמנכ"ל "קידר מבנים": "הייאוש הוא לא אופציה"

"נדל"ן זו סגולה לאריכות חיים. מתחילת הפרויקט ועד סופו עוברות 10 שנים", שגיא פיפשקוביץ מזדהה עם דבריו של מייסד "קידר מבנים" ומספר על האתגרים שעומדים בפניו // ראיון

תמונה: שגיא פיפשקוביץ  // יחצ

שגיא פיפשקוביץ (37), מתגורר בהוד השרון, נשוי ואבא לשני ילדים, התחיל את דרכו בענף הנדל"ן בזמן בילוי עם חברים: "יצאתי ערב אחד עם שני חברים טובים מהאוניברסיטה לשתות בירה ולדבר על החיים וככה סתם על הרעיון שאולי אצטרף לאחד מהם, שבדיוק עשה את צעדיו הראשונים כמנכ"ל ובעלים של חברת בנייה משפחתית. לאחר חשיבה של 2 דקות, החלטנו יחד שהולכים על זה".

כיום הוא מחזיק בתפקיד ראשי בחברת "קידר מבנים". כסמנכ"ל החברה, הוא חולש על שלושה תחומים משמעותיים- מכירות, שיווק והתחדשות עירונית. "אני רואה בתחומים אלו הרמוניה יוצאת דופן. למשל, צרכי לקוחות דומים פעמים רבות לצרכי דיירים בהתחדשות עירונית", הוא אומר.

מה מניע אותך?
"אני רואה בתפקיד שליחות, הן לדיירים, שהם בעצם שותפינו לדרך והן לקוחות החברה, שגם הם שותפינו לדרך, העוברים עמנו תהליך משמעותי מאוד בו בסוף הם מקבלים מפתח לדירתם החדשה, זה מרגש כל פעם מחדש".

מה הפרויקטים המובילים שאתה מנהל כיום?
"נכון להיום אני מנהל באופן ישיר מספר לא מבוטל של פרויקטים בתל אביב ברובעים 3 ו-4 , בצפון תל אביב וברמת השרון. במקביל אנחנו מקדמים פרויקטים של התחדשות עירונית בערים נוספות, ביניהן  הרצליה, רעננה, כפר סבא והוד השרון".

אילו אתגרים יש בדרך?
"בתחום ההתחדשות העירונית האתגרים הם רבים מאוד. התחרות בין חברות מצוינות על פרויקטים טובים, "פיצוח" הפרויקט, ההתנהלות וההבנה לנפשו של כל דייר, האינטגרציה בין כל הגורמים בתהליך (עו"ד, אדריכל, דיירים, נציגות, רשויות, יועצים, יזם) ועוד".

על התחדשות עירונית הוא אומר: "אין ספק שבמדינה כמו ישראל, זהו פתרון גאוני. צורך אמיתי. גם לאור המחסור במשאב הקרקע במדינה, בעיקר בתוך הערים וגם לאור העובדה שהרעיון שהערים יתחדשו ובניינים ימוגנו ויחוזקו". פיפשקוביץ מתייחס גם לתוכנית "מחיר למשתכן", ואומר כי: "כחברה המתמחה בבנייה יוקרתית ובאזורי פרימיום, מחיר למשתכן אינו רלוונטי לנו או משנה את כיווני החשיבה שלנו. אנחנו בשוק אחר. קהל הלקוחות שלנו מעט שונה. אנו עובדים עם קהלים מרקע סוציו אקונומי גבוה, באזורים מאוד אטרקטיביים למגורים, כך שאצלנו הקיפאון פחות מורגש. לגבי חוסר הוודאות במשק, כנראה שזו מנת חלקו של כל יזם בכל תחום".

האם יש רגעים של ייאוש בתוך תהליכים ארוכים של בניה?
"אני זכיתי להכיר את מייסד חברת קידר, אברהם קידר ז"ל, שנהג לומר ש"נדל"ן זו סגולה לאריכות חיים. מתחילת הפרויקט ועד סופו עוברות 10 שנים'. כשאתה מבין ומקבל את זה, הייאוש מתוך תהליכים ארוכים כאלו ואחרים הוא פשוט לא אופציה".

מהן השאיפות לעתיד?
"להמשיך לבנות וליישב את הארץ. להמשיך למסור לאנשים ולמשפחות מפתחות לדירות חדשות. להמשיך להתרגש מכל מכירה, מכל פרויקט ועם כל רוכש".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות