banner
ליאת טלר // צילום: מגדילים
ליאת טלר // צילום: מגדילים

קבוצת בסט נכנסה לדירוג החברות בישראל שהכי טוב לעבוד בהן -זו השנה השנייה ברציפות

בסט טיפסה שני מקומות משנה שעברה בדירוג של חברת המידע העסקי CofaceBdi ומגזין Themarker: "ההון האנושי הוא החוזקה שלנו והוא דוגמא ומופת לדו קיום, עוצמה ואחווה"

מגדילים 01.06.2021

קבוצת בסט נכנסה גם השנה לדירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל של חברת המידע העסקי Coface Bdi ומגזין Themarker. החברה טיפסה שני מקומות מהדירוג של השנה שעברה מהמקום ה-70 למקום ה-68 מבין 100 החברות. בסט נכנסה לראשונה לדירוג בשנת 2020 והשנה זוהי השנה השנייה ברציפות שלה בדירוג.

קבוצת בסט מתמחה בייזום וביצוע של פרויקטי נדל"ן גדולים ומורכבים בארץ ובעולם ופועלת באמצעות ארבע חברות בנות: בסט ייזום – האחראית על איתור מיזמים בתחום הנדל״ן, ויזום פרויקטים למגורים, מסחר, משרדים ומלונאות; בסט בנייה – ביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל"ן; בילדאפ – מתמחה בפרויקטים מורכבים ועבודות גמר; ב.ס.ט אינטרנשיונל – ניהול פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל״ן בזירה הבינלאומית.

הקבוצה מונה כ-150 עובדים ומחשיבה אותם לנכס היקר ביותר שלה וסבורה כי בלעדיהם לא היתה מגיעה להישגים שהגיעה או מתפתחת למה שהיא היום. בסט מאמינה ומיישמת הוגנות ושקיפות כלפי עובדיה תוך טיפוח ההון האנושי והמצוינות וביסוס הקשר בין עובדי הקבוצה לחברה ולמותג. בסט משקיעה רבות בעובדיה שלמעלה מ-25% מהם נמצאים בחברה למעלה מעשור, חלק עובדים 20 שנה ו-4 עובדים ציינו השנה 30 שנות עבודה בחברה. 

לדברי ליאת טלר סמנכ"לית איכות "אנו שמחים להשתייך זו השנה השנייה ברציפות לרשימה היוקרתית של החברות הישראליות שעובדיהן דירגו אותן כמקום שהכי טוב לעבוד בו. אנו רואים בעובדים שלנו שותפים מלאים להצלחתנו ומשקיעים משאבים רבים כדי לטפח אותם ולגרום להם לשביעות רצון בעבודה, כי עובדים מרוצים ויחסי עבודה טובים, הם ללא ספק הנוסחה להצלחתה של כל חברה".

טלר מציינת, כי מאז היווסדה של קבוצת בסט, היא הקפידה לשמור על יחסי אנוש טובים ולספק לעובדים סביבת עבודה נעימה ובטוחה ואוזן קשבת לכל עובד ועובד. בענף הנחשב "גברי", מעסיקה החברה נשים וגברים כאחד בתפקידי ביצוע בפרויקטים, במטה ובהנהלה הבכירה ומשלבת מגוון עובדים מכל הקשת של החברה הישראלית, מכל הדתות והמגזרים. כחלק ממערך הגיוס שלה, בסט קולטת גם עובדים מיד עם סיום לימודיהם ומכשירה אותם ע"י הצוותים המנוסים שלה כדי שיכירו את הענף ויגדלו בו יחד איתה. "במיוחד בימים אלה, ההון האנושי הוא החוזקה שלנו והוא דוגמא ומופת לדו קיום, עוצמה ואחווה", היא מסכמת.

דירוג החברות שטוב לעבוד בהן מתפרסם כבר מזה 17 שנה ומבוסס על סקר שמתבצע במהלך כל השנה בקרב למעלה ממאה אלף עובדים בישראל לצורך בחינה ושקלול הפרמטרים החשובים ביותר לעובד הישראלי בבחירת מקום העבודה, כמו גם סקרים פנים-ארגוניים וסקרים כלליים בקרב מועסקים, וכן ראיונות פנים אל פנים, נאסף מידע מהמעסיקים עצמם, מתבצע סקר עמדות בקרב מנהלי משאבי האנוש וסקרים אחרים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות