banner
הדמיה גני תקווה // משרד אדריכלים בראלי-לויצקי-כסיף
הדמיה גני תקווה // משרד אדריכלים בראלי-לויצקי-כסיף

'רני צים מרכזי קניות' רוכשת מרכז מסחרי ב- 175 מיליון שקל

רני צים: "אנו צופים כי המרכז המסחרי יניב 3 שנים  לאחר פתיחתו NOI שנתי בסך של כ-15 מיליון ₪"

הדמיה גני תקווה // משרד אדריכלים בראלי-לויצקי-כסיף

חברת "רני צים מרכזי קניות בע"מ" חתמה על הסכם לרכישת המרכז המסחרי "לב גני תקווה" מידי החברות צמח המרמן בע"מ ואשדר חברה לבנייה בע"מ, מקבוצת אשטרום, תמורת כ-175 מיליון שקל. צים תרכוש מידי שתי החברות את המרכז המסחרי ששטחו כ-8,800 מ"ר, שלצידו 250 מקומות חניה. לצד המרכז המסחרי, מוקם פרויקט מגורים בהיקף של 250 יח"ד על ידי צמח המרמן ואשדר, כך שהפרויקט בכללותו מהווה פרויקט עירוב שימושים. 

על פי ההסכם בין צים לצמח המרמן ואשדר, תמורת העסקה תשולם לאורך תקופת הבנייה, שצפויה להסתיים עד לסוף דצמבר 2020. עוד סוכם כי החל מחתימת ההסכם רני צים ימשיך לקדם ולנהל את השכרת השטחים המניבים שחלקם כבר הושכר על ידי המוכרות.

רני צים, בעל השליטה ב'רני צים מרכזי קניות', מסר כי: "אנו מאמינים ביכולתנו להשביח את המתחם ולהפוך אותו למתחם לייף סטייל חברתי ייחודי של בילוי ופנאי, בהרמוניה מלאה עם מתחם המגורים הסמוך, כך שיהפוך לאבן שואבת לגני תקוה ובקעת אונו כולה. בהתאם לכך, אנו צופים כי המרכז המסחרי יניב 3 שנים  לאחר פתיחתו NOI שנתי בסך של כ-15 מיליון ש"ח. צים מרכזי קניות הינה גורם דומיננטי בשוק מרכזי המסחר בישראל, ובכוונתנו להמשיך ולפעול להרחבת נוכחות הקבוצה בפריפריה ובמגזר הערבי גם בהמשך".

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן: "השטחים המסחריים במתחם מסווגים בשתי החברות כמלאי עסקי למכירה, ולכן פעלנו למציאת רוכש ראוי בעיתוי נכון לביצוע המכירה. חשוב לנו שניהול שטחי המסחר יימצא בידיים אמינות ומקצועיות, כמו חברת רני צים, כך שיתמוך במתחם המגורים הסמוך שלנו וכמובן ישרת את גני תקווה והסביבה כולה. הפרויקט נמצא כיום בשלבי בנייה מתקדמים ולכן העסקה עם רני צים היא עסקה משתלמת  ונכונה לכל הצדדים. גם בעתיד נשאף ליזום מתחמי מגורים עירוניים משמעותיים הכוללים שטחי תעסוקה ומסחר". 

ארנון פרידמן, מנכ"ל אשדר: "אנו שמחים שחברת "רני צים מרכזי קניות בע"מ" תמשיך את השכרת החנויות והמשרדים ופיתוח המרכז המסחרי, הנבנה על ידי אשדר וצמח המרמן כחלק ממתחם המשלב את פרויקט המגורים של החברות. אנחנו רואים במרכז האיכותי, שצפוי להיפתח לאחר אכלוס שני מגדלי המגורים, חלק מהפרויקט המשולב המהווה יתרון משמעותי לדיירים. אשדר מקבוצת אשטרום מתמקדת ביזום, תכנון, בנייה ושיווק של פרויקטים למגורים ותזרים המזומנים הצפוי לה מהעסקה יופנה לקידום התחלות בנייה לפרויקטים שבליבת העסקים שלה".  

הפרויקט מבוצע על ידי הקבלן "קבוצת אשטרום בע"מ", ומלווה ע"י בנק מזרחי טפחות ומנורה מבטחים ביטוח. צמח המרמן ואשדר יוצגו בעסקה ע"י עו"ד רונן מאור ועו"ד עמית יוחפז ממשרד מ. פירון, וכן ע"י עו"ד יהודה טלמון. רני צים יוצגה ע"י עו"ד זהבית שחף, בליווי משרד עורכי הדין גרוס.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות