banner

"תחום ההתחדשות העירונית הולך והופך להיות התחום המרכזי בנדל"ן למגורים"

כך סבור עו"ד ורו"ח ירון טיקוצקי, שותף מייסד במשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות'. עוד על פי עו"ד טיקוצקי: " תחום ההתחדשות העירונית נמצא במקום הרבה יותר טוב מבשנה שעברה". צפו בראיון המלא ל"מגדילים", לרגל בחירתו של עו"ד טיקוצקי לנבחרת 70 המשפיעות המשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית

"תחום ההתחדשות העירונית נמצא במקום הרבה יותר טוב מבשנה שעברה", כך פותח ואומר עו"ד ורו"ח ירון טיקוצקי, שותף מייסד במשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות'. עוד על פי עו"ד טיקוצקי: "יכול להיות שדווקא הקורונה הותירה לאנשים פנאי להתעסק עם העניין הזה, לחשוב עליו, ואפילו לקדם אותו. דווקא בשנה האחרונה חווינו התקדמות מאוד מאוד משמעותית גם מבחינת הליכי התכנון אבל גם בכל הקשור להתפתחות של מתחמים והנכונות של דיירים ובעלי דירות לקדם פרויקטים". את הדברים אמר עו"ד טיקוצקי בראיון מיוחד ל"מגדילים", לרגל בחירתו לנבחרת 70 המשפיעות המשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית לשנת 2020.

לשאלה מה המהלך המשמעותי ביותר שזכור לו מהשנה החולפת השיב עו"ד טיקוצקי: "החוויה הכי משמעותית הייתה לסיים ולאכלס שני פרויקטים גדולים של התחדשות עירונית, האחד בחיפה והשני ברמת גן. להבדיל מפרויקטים במסגרת תמ"א 38 של הריסה ובנייה או חיזוק, פרויקטים גדולים של פינוי בינוי – אין הרבה כאלו בארץ שהסתיימו עד היום. בגלל מורכבות התהליך, והזמן שלוקח לסיים את הליכי התכנון של הפרויקטים האלו. אני מסתכל בסיפוק על העובדה שאנחנו חתומים על שניים שכן אוכלסו. זה לא דבר של מה בכך". 

בכל הנוגע לשאיפות המקצועיות של עו"ד טיקוצקי הוא משיב: "אני חושב שתחום ההתחדשות העירונית בכלל הולך והופך להיות התחום המרכזי בנדל"ן למגורים, והכוונה שלנו להעמיק את המעורבות שלנו בעיקר בייצוג דיירים". 

צפו בראיון המלא כדי לשמוע מה עוד חושב עו"ד טיקוצקי על התחום וגם מה העצה שלו לצעירים שנכנסים היום לתחום.  

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות