banner
ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן // באדיבות העירייה
ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן // באדיבות העירייה

חדרה: היתר בנייה לפרויקט פינוי בינוי ראשון

במסגרת הפרויקט יהרסו 3 מבני רכבת ישנים וייבנה מגדל בן 21 קומות בשימושים מעורבים של מסחר, תעסוקה ומגורים, בהשקעה של כ-100 מיליון שקל

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן // באדיבות העירייה

ניתן היתר בניה לביצוע פרויקט פינוי בינוי הראשון בעיר חדרה על מגרש בשטח 2.5 דונם, שאוחד מתוך 3 מגרשים בתכנית איחוד וחלוקה, ברחוב הנשיא פינת ששת הימים במרכז העיר. את קידום הפרויקט הובילה מנהלת ההתחדשות העירונית מטעם החברה הכלכלית חדרה והוא נאמד בהשקעה של 100 מיליון שקל.

צביקה גנדלמן , ראש העיר חדרה : "הפרויקטים המקודמים כיום במרכז העיר חדרה בכלל ופרויקטים בהתחדשות עירונית בפרט הם עוגן חשוב בחיזוק השכונות והקהילה במרכז העיר , שצפוי לעבור מתיחת פנים משמעותית בשנים הקרובות.  אנו צופים כי בעשור הבא תכפיל העיר חדרה את האוכלוסייה שלה מ 100,000 תושבים כיום ל כ 200,000 תושבים".

במסגרת הפרויקט, בביצוע חברת  י.אtowers וחברת עמרם אברהם, יהרסו 3 מבני רכבת ישנים בני 3 קומות  ובמקומם על איחוד המגרשים ייבנה מגדל בן 21 קומות בשימושים מעורבים של מסחר, תעסוקה ומגורים.  בעלי הדירות הוותיקים יפנו 29 דירות בשטח ממוצע של כ 70 מ"ר ויקבלו במקומן דירות בנות כ 85 מ"ר ו- 21 מ"ר  מרפסת וכן חניה תת קרקעית ומחסן. שטחי המסחר והתעסוקה הנם בהיקף של 2600 מ"ר על שלוש הקומות הראשונות ומעליהן 18 קומות של מגורים עם 120 דירות. תמהיל הדירות בפרויקט  יכלול דירות של 2,3,4 ו 5 חדרים. בהתאם לדרישות התכנית, היזם יקצה לרשות המקומית שטח למבנה ציבורי של 120 מ"ר ויקים 5 מרתפי חניה תת קרקעית. 

מחירי דירות 4 חדרים של 106 מ"ר  יחלו ב- 1.38 מיליון שקל ודירת 3 חדרים בשטח של 85 מ"ר בהחל מ 1.19 מיליון שקל. 

הדמיה: עדי בואנו
הדמיה: עדי בואנו

נדב הדר, מהנדס העיר חדרה: "בכל מרכז העיר מגובשת בימים אלה תכנית מיתאר להתחדשות עירונית במימון הרשות להתחדשות עירונית ומול הועדה המחוזית חיפה . תכנית זו מתווה את הפיתוח העתידי של לב העיר תוך הגדלת זכויות הבניה למסחר תעסוקה ומגורים בתחום שבין רח' הנשיא בצפון לרח' ביאליק בדרום, וכן יוצרת את הקישור למערב העיר באמצעות טיפול ברח' שמעוני עד תחנת הרכבת. פרויקט פינוי הבינוי ברחוב הנשיא פינת ששת הימים תואם את עקרונות תכנית המתאר להתחדשות עירונית ואנו סבורים כי הוא הראשון מני פרויקטים רבים מסוג זה במרכז העיר". 

עוד מציינים בעיריה כי בעתיד מתוכנן לקום באזור גם קומפלקס מרכז אזרחי שיכלול בניין משולב לעירייה ולקריית ממשלה וכן, היכל תרבות  בשטח של כ-45,000 מ"ר, בהשקעה של כ-360 מיליון שקל. המכרז להקמת הקומפלקס צפוי לצאת במהלך 2020. עוד מתוכנן פרויקט להעתקת תחנת האוטובוסים ממרכז העיר למתחם  תחבורה מרכזי חדש, אשר יאפשר הקמת כ-200 יח"ד במיקום מבוקש במרכז העיר מכוח תכנית מאושרת. 

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות