banner
הגרלה לדירות פינוי בינוי לתושבי העיר בלבד // צילום: שי שבירו
הגרלה לדירות פינוי בינוי לתושבי העיר בלבד // צילום: שי שבירו

קריית אונו: הגרלה לדירות פינוי בינוי לתושבי העיר בלבד

44 דירות בפרויקט פינוי בינוי נמכרו לתושבי קריית אונו ובני משפחותיהם, בהגרלה שהציעה למכירה דירות 3 חדרים בכ- 1.73 מיליון שקל. החברה היזמית מדווחת על ביקושים הגדולים פי 6 על היצע הדירות הקיים

תמונה: אירוע ההגרלה // צילום: שי שבירו

תוך שעה בלבד נמכרו 44 דירות בהגרלה בפינוי בינוי יוזמת חברת בוני התיכון עבור תושבי קריית אונו ובני משפחותיהם. כ- 270 מתושבי העיר נרשמו להגרלה שבמסגרתה הוגרלו 44 דירות בנות 3 חדרים, החל מ-1.73 מיליון שקל- מחיר מוזל לדברי החברה.  

הפרויקט ממוקם ברחוב לוי אשכול, במסגרתו יפונו 15 בנייני שיכון ישנים בהם 328 דירות, ובמקומן ייבנו כ-1,077 דירות חדשות ועוד כ-2,420 מ"ר שטחי מסחר ב-9 בניינים בני 20 קומות. התמהיל כולל גם דירות 5,4 ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם חניה תת קרקעית.  

סיון פרץ, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת בוני התיכון: "המספר המרשים של הנרשמים להגרלה המיוחדת משקף ביקושים הגדולים פי 6 על היצע הדירות הקיים כרגע. אני מאמינה כי ככל שנתקדם בשיווק פרויקט ONO ONE, הביקושים בקרב תושבי קרית אונו ימשיכו להיות גבוהים במיוחד, משום שהם מזהים את היתרונות של האזור, הם מכירים את תכניות הפיתוח ומאמינים כי רכישה מהווה הזדמנות שלא תחזור".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות