banner
הדמיית פרויקט מוריה 8 // אדריכלית פזית שאולי
הדמיית פרויקט מוריה 8 // אדריכלית פזית שאולי

30 מיליון שקל: הועמד למכירה הפנטהאוז היקר ביותר ברמת השרון

הפנטהאוז היקר ביותר בפרויקט ההתחדשות העירונית ברמת השרון יצא לשיווק. בתמורה ל-30 מיליון שקל תוכלו לקבל 400 מ"ר, בריכת שחייה ונוף לים

הדמיית פרויקט מוריה 8 // אדריכלית פזית שאולי

פרויקט "מוריה 8" ברמת השרון גובל מצידו ברחוב סוקולוב וכולל 4 קומות בהן 14 דירות, אשר נבנו במסגרת פרויקט תמ"א 38/1 (חיזוק ועיבוי) בבניין בן 8 דירות קיימות. 

הפנטהאוז המדובר והיקר ביותר ברמת השרון, שעלותו עומדת על  30 מיליון שקל הוא ללא ספק גולת הכותרת של הפרויקט. מקבוצת בהרי הבונה את הפרויקט, נמסר כי הנכס משתרע על פני קומה שלמה בשטח של 400 מ"ר, כולל בריכת שחייה, קירות צמחייה ורטיקליים, מרפסות בשטח של כ- 170 מ"ר ומשקיף לנוף פנורמי לים. על עיצוב הפנים אמון האדריכל נסטור סנדבנק, אדריכל ה"אלפיון העליון" שעיצב את "בית הקוביות", אשר שימש כהשראה לתכנון הפנטהאוז במוריה 8.

אייל בהרי מנכ"ל ובעלים קבוצת בהרי: "הפרויקט הוא דוגמא יוצאת דופן למבנה של התחדשות עירונית שהפך למבנה בוטיק מהיוקרתיים ביותר בשרון. הפנטהאוז שיושק השבוע פונה לפלח שוק מאוד ספציפי שמחפש את השלמות והיוקרה. זוהי פנינה נדל"נית נדירה בעיר, שמשלבת מיקום מעולה ושקט לצד נגישות מקסימלית לצירים מרכזיים ונוף פנורמי עוצר נשימה".  

מהחברה נמסר עוד כי: "הפנטהאוז מעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי, כאשר המימדים והתכנון הייחודי של החללים העצומים יוצרים תחושה של וילה בשמיים. הפנטהאוז נמצא כעת לקראת סיום עבודות המעטפת וכדי לראות את העיצוב הסופי והמוקפד המתוכנן בו, גייסו היזמים את הטכנולוגיה המובילה בעולם של VR. לקוחות האלפיון הפוטנציאליים, מסתובבים במרחבי הפנטהאוז העצומים כשהם מרכיבים משקפי VR אלחוטיים, ובעזרת טכנולוגיה של מציאות רבודה רואים וחווים את העיצוב היוקרתי כפי שחזו אותו המתכננים".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות