banner
מרכז מסחרי של רני צים במעלות // תמונה באדיבות החברה
מרכז מסחרי של רני צים במעלות // תמונה באדיבות החברה

המרכזים המסחריים במגזר הערבי הפכו ליעד מועדף להשקעות

רני צים מרכזי קניות ומידאס השקעות בנדל"ן יקימו, בשותפות עם יואב קפלן, מרכז קניות בעיר טירה, בעלות של כ-30 מיליון שקל

תמונה: מרכז מסחרי של רני צים במעלות // באדיבות החברה

רקע הר – חברה בשליטת רני צים מרכזי קניות ומידאס שהשיקו גם את מרכזי הקניות באום אל פאחם וירכא שמציגים תפוסה של כ-100% , אמרו: "אנו שמחים על חתימת ההסכם להקמת מרכז מסחרי בעיר טירה, מהלך שהינו בהתאם לאסטרטגיה להרחבת פעילותינו במגזר הערבי. אנו רואים במגזר הערבי מנוע צמיחה משמעותי וכבר כעת אנו עדים לתחילת מימוש הפוטנציאל. לאחרונה השקנו בהצלחה גדולה את המרכזים באום אל פאחם וירכא אשר מציגים פדיונות גבוהים ואחוזי תפוסה של כ-100%. נמשיך להרחיב את פעילותינו במגזר הערבי תחת המותג "Seven" כאשר בתכניותינו פרויקטים בטייבה, טמרה, דליית אל כרמל וערים נוספות".

החברה הודיעה כי התקשרה בהסכם עם שותפים לייזום והקמה של מרכז מסחרי בעיר טירה על שטח של כ-11,000 מ"ר בעלות של כ-30 מיליון שקל. המרכז המסחרי יכיל כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר. רני צים מרכזי קניות, מידאס השקעות בנדל"ן וכן יואב קפלן התקשרו בהסכם שותפות מוגבלת, אשר הצדדים יחזיקו בה באופן שבו רני צים מרכזי קניות ומידאס השקעות בנדל"ן יחזיקו כל אחת ב-25% מהון השותפות, ויואב קפלן יחזיק ב-50% מהון השותפות. השותפות תנוהל על ידי שותף כללי, כאשר הצדדים יחזיקו בו בהתאם לשיעורי ההחזקה בשותפות.

מהחברות נמסר: "יצויין, כי בהתאם להסכם, יואב קפלן ימחה לשותפות את כל זכויותיו והתחייבויותיו, בהסכם שכירות שנחתם בינו ולבין בעלי הזכויות במקרקעין לפיו יושכר המקרקעין לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים לשם הקמת הפרויקט. בתוך כך, רני צים מרכזי קניות ומידאס השקעות בנדל"ן התחייבו להעמיד לשותפות את המימון הנדרש להקמת הפרויקט, וזאת בחלקים שווים (כ"א 50%)".

מידאס השקעות בנדל"ן בע"מ החלה את פעילותה כחברה ציבורית בשנת 2007 ופועלת מאז בייזום, רכישה והחזקה של נכסים מניבים בארץ ובבריטניה, תחת ניהולם של מנכ"לים משותפים רן שטיינמן ואבישי אברהם. קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים, ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים סנטרס ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות