banner
התחדשות עירונית בת ים
אביטן, בכר וגלנט // באדיבות דוברות עיריית בת ים

בת ים התחדשה במנהלת התחדשות עירונית

עיריית בת ים חנכה את מינהלת ההתחדשות העירונית בעיר, אשר תסייע לבעלי דירות בעיר לממש תהליכי התחדשות עירוני

תמונה: אביטן, בכר וגלנט // באדיבות דוברות עיריית בת ים

בת ים חנכה את המינהלת להתחדשות עירונית, בשיתוף משרד הבינוי והשיכון. בעירייה אמרו כי מטרת המינהלת היא "לסייע לתושבי בת ים לקדם תכניות להתחדשות עירונית, לספק להם מידע, לייעץ, לכוון, ללוות, ולהוות בית לכל מי שמתכנן או חושב להתחיל בתהליך תמ"א 38 או בפרויקט פינוי בינוי".

התחדשות עירונית בעיר בת ים
באדיבות דוברות עיריית בת ים

השירותים הניתנים על ידי המנהלת יכללו ייעוץ מקצועי לתושב בבחירת יזם, סיוע בהתארגנות תושבים, דאגה לזכויות, הדרכה קורסים בנושאים ייעודים, מרכז מידע בנושא התחדשות עירונית ועוד.

כחלק מהשירותים שניתנים על ידי המנהלת החלה ההרשמה לקורס התחדשות עירונית והיא תעניק ייעוץ משפטי ללא עלות במטרה להפוך את התהליך עבור התושב לבטוח ביותר.

השירות ניתן על ידי סטודנטים למשפטים של הקליניקה לזכויות דיור מהמרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת הייעוץ ניתן יהיה לעבור על הסכמים בהתחדשות עירונית.

התחדשות עירונית בת ים
ניר שמול // יחצ

ניר שמול , מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית הפועל בעיר, אמר בעקבות הפרסום כי: "בת ים היא בין הערים המובילות בהתחדשות עירונית בישראל , בעיקר מאחר והרגולטור העירוני מבין את החשיבות של התחדשות עירונית בת ים. בת ים היא עיר שמשלבת ישן וחדש. מגדלי דירות יוקרתיים לצד לא מעט שכונות וותיקות ומיושנות הזקוקות נואשות לחידוש ושיפוץ. על כן הקמתה של המנהלת דווקא בבת ים היא צעד מתבקש.  חשיבותה הוא גם בהגדלת הוודאות במתחמים שונים המיועדים לתמ"א 38 או פינוי בינוי לטובת הדיירים וגם לטובת היזמים הפועלים בעיר, דבר שיסיע אף הוא לקיצור תהליכים"

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות