banner
הדמייה // טאוורס החזקות ויזמות בע"מ
הדמייה // טאוורס החזקות ויזמות בע"מ

חדרה: אושרה תכנית פינוי בינוי הכוללת 208 יח"ד במתחם סמילנסקי

מדובר בפרוייקט עירוב שימושים, הכולל 184 יחידות דיור, 24 יחידות דיור מיוחד, מסחר ותעסוקה, אשר ייבנו במקומן של 24 יח"ד קיימות

 

ועדת המשנה להתחדשות עירונית של הועדה המחוזית לתכנון ולבניה חיפה החליטה לאשר תכנית פינוי בינוי במתחם סמילנסקי בחדרה, זאת לאחר שהתכנית הומלצה להפקדה בוועדה המקומית לתכנון ולבניה חדרה. התכנית  כוללת איחוד של מספר מגרשים במרכז העיר, בשולי המרכז האזרחי, בין הרחובות יצחק פרנקל וסמילנסקי.

כיום כולל המתחם 24 יח"ד בשני מבנים בני שלוש קומות על עמודים וכן, מבני מגורים צמודי קרקע, שבמקומם ייבנו שני בנייני מגורים בני 17 קומות הכוללים 184 יחידות דיור חדשות ו- 24 יחידות דיור מיוחד, מעל קומות מסחר בשטח עיקרי של כ- 1,000 מ"ר, תעסוקה בשטח עיקרי של כ- 1,300 מ"ר וגן ילדים. 

חדרה הדמייה // טאוורס החזקות ויזמות בע"מ
חדרה הדמייה // טאוורס החזקות ויזמות בע"מ

בעירייה מציינים כי: "התכנון שאושר משתלב עם תכנית חד/1212 המאושרת במקום, אשר קבעה מסגרת תכנונית ליצירת מרכז עירוני פעיל המשלב פונקציות ציבוריות ותרבותיות בצד מגורים, משחר ומשרדים. כמו כן, התכנון תואם את המוצע בתכנית המתאר להתחדשות עירונית – מרכז העיר אשר הגדירה את האזור כעוטף מרכז אזרחי וקובעת שימושי קרקע  מעורבים.
"מדובר בתכנית להתחדשות עירונית המשפרת את מצבם של הדיירים בשטחה ותורמת למרכז העיר המתחדש, על ידי ציפופו בתמהיל דירות מגוון, הוספת שטחי מסחר ותעסוקה וכן הוספת שטחים לצרכי ציבור".
יזמית הפרויקט הנה חברת טאוורס החזקות ויזמות. 

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות