banner
יח"צ
יח"צ

הכשרת הישוב חתמה עם הפניקס על הסכם מימון לפרויקט פינוי בינוי

הפרויקט ממקום בתל אביב, יכלול הריסת 8 יח"ד ובניית 17 יח"ד חדשות בקומן והוא נמצא לפני קבלת היתר בנייה. היקף ההסכם עם הפינקס עומד על כ- 117 מיליון שקל

יח"צ

הכשרת הישוב התחדשות עירונית, דיווחה כי חתמה עם הפניקס חברה לביטוח  על הסכם למימון פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב ליסין 23 ת"א בהיקף של עד 117 מיליון שקל. הפרויקט, כולל הריסת 8 יח"ד קיימות והקמת בניין בן 7 קומות ו- 17 יחידות דיור, כאשר בכל קומה 2 דירות בלבד. בחברה מדווחים עוד כי הפרויקט נמצא לפני קבלת היתר הבניה, כאשר תהליך השיווק כבר החל, והקמת הפרויקט צפויה  להתחיל בחודשים הקרובים. 

בנוסף, במהלך החודש אישרה להפקדה הוועדה המחוזית בחיפה את תכנית פינוי בינוי במערב קריית ים שמקדמת הכשרת הישוב להקמת כ-1,450 יחידות דיור. הפרויקט משתרע על שטח של כ-40 דונם, ובמסגרתו ייהרס מתחם של 6 בנייני רכבת הכולל 224 יחידות דיור, ובמקומן תיבנה שכונה חדשה הכוללת 14 בניינים חדשים של כ-1,450 יחידות דיור לצד שטחים ציבוריים.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "הקבוצה ממשיכה במקביל לקדם מתחמים נוספים ומשמעותיים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ. הכשרת הישוב צפויה להתחיל עוד השנה בבנייתו של פרויקט התחדשות עירונית גדול נוסף בחולון. זרוע ההתחדשות העירונית תמשיך להיות מנוע צמיחה חשוב ואסטרטגי של החברה בשנים הבאות".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות