banner
מנכל אלקטרה נדלן גיל רושינק // אורן קהן
מנכל אלקטרה נדלן גיל רושינק // אורן קהן

"אלקטרה נדל"ן" מכרה 280 יח"ד בארה"ב בכ- 37 מיליון דולר

תזרים המזומנים החופשי שנבע מעסקת המכירה עומד על כ-20.9 מיליון דולר לעומת הון המקורי שהושקע בסך 8.6 מיליון דולר ומשקף שיעור תשואה פנימי (IRR) של כ- 27.5% ברמת הנכס

מנכל אלקטרה נדלן גיל רושינק // צילום: אורן קהן

חברת אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מדווחת כי השלימה עסקה למכירת מקבץ דיור בפלורידה המכיל 280 יחידות דיור, תמורת סך של כ-37 מיליון דולר.

מדובר בנכס שנרכש בחודש ספטמבר 2015 במחיר של  20.5 מיליון דולר, כאשר ההון העצמי שהושקע בנכס עמד על כ-8.6 מיליון דולר.

תזרים המזומנים החופשי שנבע מעסקת המכירה עומד על כ-20.9 מיליון דולר ומשקף שיעור תשואה פנימי (IRR) של כ- 27.5% ברמת הנכס. תזרים המזומנים החופשי אשר נבע לחברה מעסקת המכירה עומד על כ-1 מיליון דולר.

חלק החברה ברווח לאחר מס שנצבר ממועד ההשקעה הסתכם בסך של כ-2.4 מיליון שקל. החברה אינה צפויה לרשום רווח או הפסד מהותיים ברבעון הראשון של שנת 2020 כתוצאה מהשלמת העסקה.

החברה מדווחת עוד כי היא מגייסת בימים אלה הון לקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב עם היקף התחייבות שמתוכנן להגיע לכ-500 מיליון דולר, וכן מגייסת הון לקרן חוב למתן הלוואות לרוכשי מקבצי דיור עם היקף התחייבות שמתוכנן להגיע לכ-200 מיליון דולר.

נכון להיום מחזיקה ומנהלת החברה, כ-29,482 יחידות דיורב-89 מקבצי דיור בארה"ב. שווי תיק הנכסים (100%) בארה"ב מוערך בכ-15.5 מיליארד שקל

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו שמחים לעדכן היום על השלמת עסקה בארה"ב, למכירת מקבץ דיור בעיר גקסונוויל שבפלורידה. שיעור התשואה (IRR) הגבוה של העסקה מבטא את יכולותיה העסקיות והתפעוליות של החברה בישום אסטרטגיית ה value add. כולנו עדים לתוכנית הסיוע חסרת התקדים שהשיק לאחרונה הממשל האמריקאי הכוללת הזרמת מזומן ישירות לכיסיהם של האזרחים וכן הבטחת דמי אבטלה ל 26 חודשים במדינות בהן שיעור האבטלה יחצה את רף 10% ובכך מספקת תמיכה משמעותית לשוכרי הדירות בתקופה זו. אלקטרה נדל"ן הינה מהחברות המובילות בארה"ב בתחום מקבצי הדיור ובכוונתנו להמשיך לפעול להרחבת והשבחת פעילותינו תוך ניצול המקצועיות והיכולות התפעוליות שלנו כדי להשיא ערך למשקיעים".   

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות