banner
יעקב אטרקצ'י מנכל ובעל השליטה באאורה השקעות על רקע מודל פרויקט רמת חן צילום חן וגשל
יעקב אטרקצ'י מנכל ובעל השליטה באאורה השקעות על רקע מודל פרויקט רמת חן צילום חן וגשל

ירושלים: הושגו 65% מחתימות הדיירים לפינוי בינוי הכולל 175 יח"ד

"אאורה" מדווחת כי חתמה על הסכם פינוי בינוי עם כ-65% מבעלי הזכויות בפרויקט בירושלים, הכולל 175 יח"ד

יעקב אטרקצ'י // צילום חן וגשל

חברת אאורה השקעות מדווחת כי השיגה חתימות של 65% מבעלי הנכסים פרויקט פינוי-בינוי ברחוב ברוריה בירושלים. המתחם כולל 4 מבני רכבת ובהם 56 יחידות דיור.  

על פי התוכנית, החברה מתכננת להקים במתחם בניינים חדשים, אשר יכללו כ-175 יחידות דיור, שטחים ציבוריים ומבני ציבור. "בעלי הזכויות במתחם יהיו זכאים ל-56 דירות חדשות בפרויקט, דירות אלו יכללו תוספת של לפחות 25 מ"ר לשטח דירתם הקיימת, מרפסת שמש בשטח של 12 מ"ר, מחסן וחניה", כך מציינים בחברה.  

נכון להיום, בכוונת החברה לקדם את התוכנית בשיתוף עיריית ירושלים, אשר לדבריה נמצאת בסמכות ועדה מחוזית. "בכוונת החברה לפעול לצורך הרחבת הפרויקט על ידי צירוף הבניינים הסמוכים למתחם. הקמת הפרויקט במתחם כפופה, בין היתר, לכך שיחתמו חוזים פרטניים עם כל אחד מהדיירים במתחם ולאישור תכנית בנין עיר מתאימה", מציינים בחברה. 

יעקב אטרקצ׳י מנכ״ל ובעלים של אאורה השקעות, מסר כי: "ירושלים היא יעד משמעותי בהתרחבות שלנו, ואנו רואים בעיר פוטנציאל רב לפרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית. בכוונתנו לפעול לצורך איתור וקידום פרויקטים נוספים בירושלים במהלך  2020. במקביל לזכייה זו אנו מקדמים בירושלים פרויקט מגורים נוסף ולבנות כ-455 יח"ד במספר בנינים רבי קומות. בפרויקט הנוכחי כ-65% מבעלי הזכויות כבר חתמו על הסכמי פינוי-בינוי מחייבים עם החברה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות