banner
הדמיה: סטודיו 84
הדמיה: סטודיו 84

חברת הכשרת היישוב תקים מרכז רפואי גריאטרי

חברת הכשרת הישוב מדווחת כי חתמה על הסכם להקמתו של מרכז רפואי גריאטרי (מר"ג) במגדל Pro Medical ב-BBC  בבני ברק. עופר נמרודי: "עסקה זו הינה משמעותית ביותר להכשרת הישוב"

בניין Pro Medical מוקם על שטח כולל של כ-57,000 מ"ר והוא יכלול 20 קומות לשימושים רפואיים וקומת מסחר. עד כה הושלמו השלבים של הקמת המרתפים והחניונים של המגדל. 

"ההסכם להפעלת המר"ג נחתם עם טל תורג'מן ושמואל רייכמן, מייסדי "בית הדר" – בית החולים שיקומי-המשכי מר"ג באשדוד ובעלי ניסיון רב בתחום בתי החולים השיקומיים המשכיים ומרכזים גריאטריים", כך נמסר מהחברה.

עוד מדווחים בחברה כי: "סוכם כי תוקם חברה ייעודית להקמת המר"ג, שתוחזק  על ידי טל תורג'מן ושמואל רייכמן, שיחזיקו שני שלישים מהזכויות בחברה ועל ידי הכשרת הישוב, שתחזיק שליש מהזכויות בחברה". החברה שתקים את המר"ג תשכור באופן הדרגתי, על פי קצב פתיחת המחלקות במרכז הגריאטרי, 6 קומות במגדל לתקופה של 24 שנים ו-6 חודשים. דמי השכירות שישולמו להכשרת הישוב יעמדו על כ-830 אלף שקל בחודש, בתוספת מע"מ, ובסך הכל על כ-10 מיליון שקל בשנה, בתוספת מע"מ. "מעבר ל-6 הקומות ששכרה החברה שמקימה את המר"ג, ניתנה לה האופציה להגדלת שטחי מחלקות האשפוז של המרכז ב-3 קומות נוספת. מימוש אופציה זו יגדיל את דמי השכירות השנתיים לכ-16 מיליון שקל בשנה", אומרים בחברה, "יצוין, כי הכשרת הישוב בחרה להחזיק בשליש מהזכויות, כמיעוט בחברת ההקמה של המר"ג, ובכך להנות גם מהפוטנציאל הטמון בהשבחת השווי שעשויה להיווצר בשנים הבאות מהפעלת המרכז הרפואי-גריאטרי, תחום המתאפיין בצמיחה עקבית במהלך השנים. כל השותפים יעמידו את המימון בהתאם לחלקם".

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "ההסכם הנוכחי הינו נדבך נוסף ומשמעותי מאד בקידום הפרויקטים המניבים היזמיים שאנו מקדמים בשנים האחרונות. ההסכם להקמת המרכז הרפואי-גריאטרי, שיכול להגיע בשטחו עד לכמחצית משטח מגדל Pro Medical, הינו אבן דרך ביישום היעדים העסקיים עליהם הצהרנו ואליהם אנו מחויבים. בעקבות ההסכם אנו נתחיל במהלך החודשים הקרובים את ההקמה של המגדל, שיהיה מהמרכזיים, הגדולים והמתקדמים בארץ בתחום הרפואי-גריאטרי. התחום הרפואי-גריאטרי מאופיין בעליה עקבית בביקושים לאור העליה בתוחלת החיים בישראל. בהתאם, הכשרת הישוב ביקשה גם להחזיק במישרין זכויות לשליש בחברת הפרויקט היוזמת את הקמת בית החולים. עיסקה זו הינה משמעותית ביותר להכשרת הישוב, ואנו מנהלים משאים ומתנים עם מספר שוכרים פוטנציאליים נוספים שיאכלסו את יתרת השטחים במגדל. בסמוך למגדל Pro Medical, אנו ממשיכים בתהליך הקמתו של מגדל המשרדים 'שבעת הכוכבים', שאנו רואים גם בו את אחד מנכסי הדגל של הכשרת הישוב, שגם לו תהיה תרומה ניכרת להשגת היעד שהצבנו להכפלת ה-NOI של הכשרת הישוב בישראל בשנים הקרובות".

את העסקה מטעם הכשרת הישוב הובילו שמשון מרפוגל, המשנה למנכ"ל, ועודד סתר, סמנכ"ל מימון, השקעות ופיתוח עסקי.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות