banner
יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי
יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי

חברת פרשקובסקי מסכמת רבעון עם זינוקים כספיים

יו"ר דירקטוריון חברת פרשקובסקי, יוסי פרשקובסקי: "לאור סביבת הריבית הנמוכה והעובדה שהממשלה לא מוציאה מכרזים לפרויקטים חדשים מזה חודשים ממושכים, אני צופה עליית מחירי הדירות בתקופות הבאות"

יוסי פרשקובסקי // צילום: יוני מרדכי

חברת פרשקובסקי מדווחת על התוצאות של הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה: הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו בכ-301 מיליון שקל לעומת הכנסות הרבעון השלישי אשתקד שעמדו על 188 מיליון שקל –  מדובר בעלייה של 60%. הרווח הגולמי לרבעון השלישי של השנה, הסתכם בכ-85 מיליון שקל, לעומת 32 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד – עלייה של 165%. עוד מדווחת החברה כי הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2019 זינק ב-232% ועמד על כ-73 מיליון שקל, לעומת כ-22 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2019 הסתכם בכ-51 מיליון שקל, זינוק של 277%  לעומת 14 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.

חברת פרשקובסקי מסיימת את הרבעון השלישי של שנת 2019 עם הון עצמי בהיקף של 616 מיליון שקל וזאת לאחר חלוקת דיבידנדים של 34 מיליון שקל מתחילת השנה. מהחברה נמסר כי היא מיישמת את מדיניות חלוקת הדיבידנד בדבר חלוקת 50% מהרווח הנקי ללא רווחי שערוך, ועם פרסום הדוחות לרבעון השלישי החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בסכום של 25 מיליון שקל בחודש דצמבר 2019, כך שבמצטבר מדובר בחלוקת דיבידנדים של 59 מיליון שקל השנה.

יו"ר דירקטוריון החברה, יוסי פרשקובסקי:  "החברה ממשיכה להראות שיפור בביצועים בכל הפרמטרים ומחזקת את מעמדה כאחת מחברות הנדל"ן המובילות בענף המגורים לצד פיתוח זרוע המניבים בישראל באמצעות החברה-הבת נתיבי דור. לאור סביבת הריבית הנמוכה והעובדה שהממשלה לא מוציאה מכרזים לפרויקטים חדשים מזה חודשים ממושכים, אני צופה עליית מחירי הדירות בתקופות הבאות". 

עיקר השיפור בתוצאות החברה מגיע ממגזר המגורים בישראל. לצד זאת, גם תחום הנכסים המניבים בישראל ובארצות הברית הולך וגדל מרבעון לרבעון כאשר ברבעון השלישי של השנה רשמה החברה הכנסות של כ- 10 מיליון ₪ מתחום זה. החברה מדווחת כי היא מצליחה להראות שיעורי רווחיות גולמית גבוהים, כ- 28% ברבעון וכ- 26% בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2019 "וזאת בעיקר בזכות יכולת הביצוע העצמי של החברה-הבת א.ש.י. פרשקובסקי לצד בחירת פרויקטים באזורי הביקוש הכוללים תכנון מיטבי ונהנים ממוניטין גבוה", כך אומרים בחברה. 

נכון 30 בספטמבר בקופת החברה מזומנים בסכום של 243 מיליון שקל, זאת לעומת מזומנים בהיקף של 106 מיליון שקל איתם החלה את 2019.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות