banner
הדמיה רחוב רמב"ם ברעננה - ראדקו // באדיבות החברה
הדמיה רחוב רמב"ם ברעננה - ראדקו // באדיבות החברה

רעננה: דירה בתמ"א 38 במרכז העיר החל מ-2.85 מיליון שקל

חברת ראדקו מדווחת על תחילת שיווק פרויקט תמ"א 38 במרכז העיר רעננה, וחושפת מחיר אטרקטיבי לדירות גדולות, בנות 5-6 חדרים, בעיר הנחשקת

חברת ראדקו התחדשות עירונית מקבוצת רפאלי מדווחת על תחילת שיווק דירות חדשות במסגרת פרויקט תמ"א 38 ברעננה, במחירים אטרקטיביים לאחת הערים הנחשקות למגורים בישראל, שעולה לאחרונה על מפת ההתחדשות העירונית, במטרה להשאיר את הצעירים בבית ולחדש חברתית ופיזית את פני השכונות הוותיקות. 

מדובר בפרויקט חדש במרכז העיר, ברחוב רמב"ם 36, במסגרתו יורחבו 9 דירות קיימות בהליך תמ"א 38 וייבנו 10 דירות חדשות וגדולות. בחברה מדווחים עוד כי לפרויקט התקבל היתר בניה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ושלבי הבנייה צפויים להתחיל בקרוב. אכלוס הפרויקט מתוכנן בתחילת  2023.

הדמיה רחוב רמב"ם ברעננה - ראדקו // באדיבות החברה
הדמיה רחוב רמב"ם ברעננה – ראדקו // באדיבות בחברה

בפרויקט מוצעות דירות חדשות ומרווחות בנות 5-6 חדרים, בשטח של החל מ-125 מ"ר ועד 150 מ"ר, בתוספת מרפסת שמש, בשטח המשתרע על פני 10 מ"ר ועד 14 מ"ר. הדירות כאמור, מוצעות למכירה במחירים של החל מ-2.85 מיליון שקל, כאשר לכל דירה מחסן פרטי וחנייה. הבניין עצמו מציג אלמנטים חזותיים ייחודיים, בתכנונו של אדריכל הפרויקט, משרד אפל אדריכלים.  

"הפרויקט ממוקם ברחוב שקט ופסטורלי, במרחק הליכה מרחוב אחוזה השוקק חיים ומוקדי מסחר ובסמיכות לצירי תנועה ראשיים, לצד גנים ציבוריים ומוסדות חינוך", מציינת ננה חן, מנכ"לית החברה, ומוסיפה כי: "בדירות היוצאות לשיווק ניתן דגש על ניצול מרחב המחייה באופן מיטבי, לרבות חדרי רחצה פרטיים גם עבור חדרי הילדים וחדרי האירוח. חדרי המגורים מרווחים במיוחד ולחלקם נוף מרהיב של 'גן אריגי' או נוף השדרה המטופחת של רחוב רמב"ם". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך !-- Event snippet for צפייה בדף conversion page -->
נגישות