banner
אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ
אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ

מנרב מדווחת על שני פרויקטים בהיקף של כ-261 מיליון שקל

החברה תבצע מבנים ותשתיות בקמפוס רמות והקמת 30 טורבינות רוח בעמק הבכא

תמונה: אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב // יחצ

מנרב אחזקות דיווחה היום כי חברת-הבת, מנרב הנדסה ובניין, זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמת מבנים ותשתיות בקמפוס רמות בבאר-שבע. הפרויקט יכלול בעיקר עבודות ביסוס, פיתוח והקמה של שבעה מבנים, לרבות מבני מגורים, מבני הדרכה ואודיטוריום, בשטח כולל של כ-15 אלף מ"ר. התמורה הכוללת עבור הפרויקט נאמדת בכ-125 מיליון שקל, ותקופת ההקמה צפויה להמשך כשנתיים.

עוד דיווחה החברה היום כי חברת עמק הבכא אנרגיות ורוח בע"מ חברה למיזם משותף לחברת-הבת מנרב הנדסה ובניין ולחברת נקסטקום, זאת לצורך הקמת כ-30 טורבינות רוח לייצור חשמל בהספק של כ-96 מגה-וואט. במסגרת המיזם המשותף יתופעל ויתוחזק  הפרויקט למשך 20 שנה מתום תקופת ההקמה. התמורה הכוללת עבור הפרויקט נאמדת בכ-136 מיליון שקל והקמתו צפויה להמשך כ-25 חודשים מיום קבלת צו תחילת העבודה.

ממנרב נמסר: "אנו שמחים לדווח היום על זכייה בשני פרויקטים איכותיים, זכייה בפרויקט של משרד הביטחון וחתימת ההסכם להקמת פרויקט לייצור חשמל. העסקאות צפויות לתרום בטווח הקצר עד הבינוני להיקף ההכנסות והרווחיות של מגזר הביצוע של החברה. אנחנו ממשיכים לבחון כל העת עסקאות חדשות ומתמודדים בימים אלה על מספר מכרזים נוספים, אשר זכייה בהם צפויה לתרום בצורה ניכרת לפעילות ורווחיות החברה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות