banner
אלמוג גארדן תמונה עדכנית // קבוצת אלמוג
אלמוג גארדן תמונה עדכנית // קבוצת אלמוג

מכירות בפרויקט פינוי בינוי חיפה הסתכמו בכ-70 מיליון שקל

48 דירות נמכרו בפרויקט פינוי בינוי בחיפה, בהיקף של כ- 70 מיליון שקל. רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג: "אין סיבה שחיפה לא תסגור את הפער עם ממוצע המחירים הארצי בשנים הקרובות"

אלמוג גארדן תמונה עדכנית // קבוצת אלמוג

קבוצת אלמוג מדווחת על סיום שיווק דירות חדשות בפרויקט פינוי בינוי ברמות רמז בחיפה, ומכירת 48 דירות בהיקף כולל של למעלה מ-70 מיליון שקל. בנוסף כולל הפרויקט 24 דירות תמורה לדיירים הקיימים, ובסך הכל 72 דירות. הבניין נמצא בשלבי בנייה אחרונים, ואכלוסו מתוכנן לחודש מרץ הקרוב. לפי נתונים שנמסרו, מרבית הרוכשים הם זוגות צעירים ומשפרי דיור מאזור חיפה והסביבה הקרובה. 

הפרויקט נבנה במסגרת התחדשות עירונית וכלל הריסת 4 בנייני רכבת ישנים אשר במקומם הוקם מבנה מגורים בן 8 קומות הכולל 72 יח"ד, בשתי כניסות. העבודה במתחם החלה לפני כ-4 שנים ומסתיימת בימים אלה. הפרויקט תוכנן ע"י משרד "מאייר אדריכלים" הוותיק בחיפה. 

לפי דו"ח הכלכלנית הראשית באוצר, נרשמה עלייה של 21.7% ברכישת דירות בחיפה על ידי משקיעים ברבעון השני של השנה, זאת בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בסך הכל רכשו משקיעים 532 דירות בעיר ברבעון השני של 2019, וחיפה רשמה את העלייה הגדולה ביותר ביחס לכלל הערים שנבדקו. נתון נוסף בדו"ח מציג עלייה של 31% ברכישת דירות חדשות בעיר, כאשר ברבעון השני של 2019 נמכרו בסך הכל 1,276 דירות חדשות בחיפה. 

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, אמר כי: "אנו שמחים לסיים בהצלחה פרויקט נוסף בחיפה, עיר שאנחנו מאמינים בה וצופים לה צמיחה משמעותית. מחירי הדירות בעיר עדיין נמוכים ביחס לממוצע הארצי, וזאת למרות שמדובר בעיר גדולה ומתקדמת שיש בה תעסוקה, הייטק, אוניברסיטה וטכניון, חוף ים, נוף נהדר ואוכלוסייה איכותית. אין סיבה שחיפה לא תסגור את הפער עם ממוצע המחירים הארצי בשנים הקרובות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות