banner
חני הורוביץ // קבוצת הורוביץ
חני הורוביץ // קבוצת הורוביץ

לתרגם הזדמנות ליזמות

עם ניסיון של עשרות פרויקטים מוצלחים באזורי הביקוש, חני הורוביץ, יו"ר קבוצת הורוביץ, מאמינה מאוד בפיתוח והשקעה באזורים בהם התחדשות עירונית מסיבית משנה את פני השכונות ומזרימה אליהן אוכלוסיות חדשות ואיכותיות

בשיתוף קבוצת הורוביץ

מאז נוסדה לפני שני עשורים על ידי חני הורוביץ, קבוצת הורוביץ יזמה, בנתה ואיכלסה עשרות פרויקטים מוצלחים ואלפי יחידות דיור באזורי הביקוש. ההתמחות שרכשה הקבוצה ברכישת קרקעות והשבחתן, תוך הגדלת נפח זכויות הבנייה בקרקע על ידי שינויי תב"ע נקודתיים ובליווי מיטב האדריכלים בישראל, מאפשרת לה לבנות מאות יחידות דיור מדי שנה ביזמות פרטית, תוך עמידה בעקרונות המהווים את הבסיס לפעילותה העסקית מיומה הראשון: אמונה, אמון ואמינות.

באחרונה החלה החברה בבניית הפרויקט היוקרתי MUZZA בגליל ים, שכבר יותר ממחציתו נמכר. הפרויקט ממוקם בשכונת גליל ים בעיר הרצליה, מעוצב בסגנון הבאוהאוס התל אביבי ולכשתושלם בנייתו, אי אפשר יהיה להתעלם מיופיו וייחודו. החברה בחרה ב-CSCEC הסינית – חברת הבנייה הגדולה בעולם, שהשלימה את הקמתו של נמל בחיפה ולוקחת חלק בבניית הקו הירוק של הרכבת הקלה – לשמש כקבלן המבצע בפרויקט.

קבוצת הורוביץ מקדמת בימים אלה מספר מיזמים נוספים בתחום המגורים, המשרדים, המסחר והמלונאות. החברה מעסיקה את מיטב משרדי התכנון והניהול בתחום, ואינה חוסכת במשאבים ואמצעים על מנת לספק לרוכשים את המיטב והמירב. כך למשל החברה נמצאת בתהליך תכנון של פרויקט מגורים, מסחר ומשרדים בצומת סביון, המתוכנן על ידי האדריכל משה צור וצפוי להיות אייקון אדריכלי מרהיב ובולט בסביבתו. כמו כן החברה תרחיב את שיתוף הפעולה עם CSCEC כקבלן מבצע בפרויקטים נוספים.

מיזמים בולטים נוספים של הקבוצה הם: Tower CK ומרק שאגאל בתל אביב, וכן פרויקט בשכונת המשתלה; פרויקט רמה טאוור ברמת גן, המתנשא לגובה של 29 קומות ומשמר את חזית קולנוע רמה המיתולוגי; וכן מגדל המגורים  My Horowitz המתנשא לגובה של 21 קומות, מגדל חן המושבה (22 קומות), שני מגדלי המגורים "מגדלי העיר" (23 קומות כל אחד), ופרויקט מגדל המושבה – כולם בפתח תקוה. כמו כן החברה זכתתה בפרויקט בקרית ים של 750 יחידות דיור.

קבוצת הורוביץ רואה בהתחדשות העירונית את הפתרון העיקרי למחסור הקיים והמצטבר של דירות מגורים בישראל, מכירה בתרומתה לחיזוק והתחדשות הפריפריה ומאמינה מאוד בפיתוח והשקעה באזורים בהם התחדשות עירונית מסיבית משנה את פני השכונות ומזרימה אליהן אוכלוסיות חדשות ואיכותיות. הקבוצה מתמחה בשוק ההתחדשות העירונית, מעורבת בתוכניות תב“ע שונות ועוסקת בשינויי יעוד. החברה מנהלת כיום למעלה מ-5,000 יחידות בהתחדשות עירונית ברחבי הארץ, כשטובת הלקוח עומדת תמיד לנגד עיניה כמטרת-על. ואכן, בקבוצה מלווים את הלקוחות מרגע איתור הקרקע ועד למסירת המפתחות לדירה החדשה. לחברה ליווי מקצועי מקיף של אנשי המקצוע המובילים בתחומם: ליווי בנקאי, אדריכלים מובילים, חברות קבלניות, ספקים ומשקיעים מרחבי העולם. השילוב של חזון יזמי עם מחויבות למצוינות בלתי מתפשרת בתכנון ובביצוע, מתבטאים בכל הפרויקטים הייחודיים של החברה.

חני הורוביץ, היו"ר והבעלים של קבוצת הורוביץ, אומרת כי: "בימים אלה, שוק הנדל"ן בוער יותר מתמיד בשל גל חדש של משקיעים שבעבר השקיעו בעיקר בחו“ל או בניירות ערך, וכיום רואים את היתרון בהשקעה דווקא ברכישת דירות בארץ, בשל התשואה שרק עולה ועולה. את ההזדמנויות הללו אנו מתרגמים בקבוצה ליזמות ובנייה מתקדמת, ומרגש לראות כיצד משנה לשנה החלומות שלנו נבנים במציאות".

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות