banner
גד גרשון // ראובן בן חיים
גד גרשון // ראובן בן חיים

חשיבות עוצמתה של חברה יזמית גדולה להצלחת פרויקט התחדשות עירונית

"התחדשות עירונית היא כלי מרכזי להגדלת היצע הדירות בעיקר באזורי הביקוש בארץ והיא בעלת חשיבות עצומה ומחויבת המציאות ברקע המיצוב הביטחוני של מדינת ישראל" – ראיון מיוחד עם גד גרשון, סמנכ"ל הייזום בחברה

בשיתוף חברת שפיר

חברת שפיר מגורים, מהחברות המובילות בענף הנדל"ן בישראל, מקדמת כיום 15 פרויקטים של התחדשות עירונית בהיקף של כ-11 אלף יח"ד. גד גרשון, סמנכ"ל הייזום בחברה, מסביר מה מייחד אותה על פני המתחרים.
חברת שפיר מגורים מקבוצת שפיר מקדמת כיום 15 פרויקטים של התחדשות עירונית בישראל בהיקף של כ-11 אלף יח"ד. החברה פועלת בתחום ההתחדשות העירונית כבר 8 שנים ועוסקת בעיקר במתחמי פינוי בינוי גדולים בהיקף של 250 יחידות דיור ועד למעלה מ-1,000 בפריסה ארצית מקרית מוצקין שבצפון ועד לאזור רחובות וירושלים וכן במרכז הארץ.

"העוצמה של שפיר, הנחישות, הגב הכלכלי, הניסיון והצוות המקצועי, הם אלה שמפרידים בין חברות יזמיות עם ניסיון, שיודעות להתמודד עם הבעיות בפרויקטים אלו ולהביא תוכניות גדולות לגמר, לבין יזמים שעלולים להתייאש ולנטוש", אומר גד גרשון סמנכ"ל הייזום בשפיר מגורים. "העובדה שאנחנו גם קבלן הביצוע וגם היזם מהווה יתרון על פני החברות המתחרות בתחום", לדבריו.
שפיר מגורים היא בין החברות המובילות בתחום הנדל"ן בישראל, החברה היא חלק מקבוצה בעלת עוצמה כלכלית, איתנות פיננסית חזקה, ניסיון עשיר ויכולות ביצוע, המאפשרות לה לבנות פרויקטים גדולים ומורכבים. הפרויקטים שמבצעת שפיר מבוצעים באופן המקצועי ביותר תוך הקפדה מלאה על הפרטים משלב התכנון והבנייה ועד למסירת המפתח. החברה מקפידה לעמוד בלוחות הזמנים ולשמור על איכות בנייה בלתי מתפשרת שהפכה לסימן ההיכר של שפיר לאורך השנים.

בתחום ההתחדשות העירונית, שפיר עוסקת בקידום של מתחמים גדולים ואף שכונות שלמות. הפרויקטים כוללים לצד הבנייה למגורים גם מבני ציבור, תשתיות ושטחי מסחר. בין הפרויקטים המובילים ניתן לציין את מתחם דליה בבת ים, מתחם העלייה בבת גלים חיפה, מתחם הגפן בבית שמש, מתחם זלמן שניאור בנתניה, מתחם חנקין בחולון, מתחם בשכונת ורבר בפ"ת ועוד.
"התחדשות עירונית היא כלי מרכזי להגדלת היצע הדירות בעיקר באזורי הביקוש בארץ והיא בעלת חשיבות עצומה ומחויבת המציאות ברקע המיצוב הביטחוני של מדינת ישראל – ראינו בסבב הלחימה האחרון מול חמאס עד כמה חשוב הממ"ד בכל בית. וניתן באמצעות ההתחדשות למגן עשרות אלפי דירות בארץ. בנוסף אין לשכוח את המטרה המקורית והיא חיזוק מפני רעידות אדמה. אני מוסיף לזה את הצורך לעזור לאוכלוסייה החלשה שזו הדרך היחידה מבחינתה לשיפור תנאי החיים ומצבם הכלכלי", לדברי גד, "ההתחדשות העירונית, ובעיקר מתחמי פינוי בינוי, הם עיסוק מורכב. אנו משקיעים בפרויקטים אלו מאמץ עצום, ממון ומשאבי כוח אדם אדירים. העוצמה הכלכלית ויכולות הביצוע הידועות של שפיר מאפשרים לנו להיכנס לפרויקטים רחבי היקף ולבצעם על הצד הטוב ביותר. בסופו של דבר אנו מספקים לבעלי הדירות מוצר מוגמר איכותי ומושלם. זה השם שלנו, כך אנחנו נמדדים ואלה ההצלחות המוכחות שלנו", מסכם גד.

*הכתבה פורסמה במסגרת גיליון לדיירים *המידע המובא בגיליון זה הוא כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי או כלכלי ואינו תחליף לייעוץ אישי. מערכת מגדילים לא אחראית לתוכן שיווקי, מודעות או הצעות או מידע שנמסרים על ידי צדדים שלישיים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות