banner
הדמייה: משרד אדריכלים עדן בר
הדמייה: משרד אדריכלים עדן בר

בית שמש: הוגשה תכנית איחוד וחלוקה ותב"ע מעודכנת לפינוי בינוי

הוגשה תכנית איחוד וחלוקה ועדכון לתב"ע של מתחם פינוי בינוי בשכונת ביאליק במרכז העיר, הכולל פינוי של כ- 64 דירות ישנות ובנייה של כ- 400 דירות חדשות

הדמייה: משרד אדריכלים עדן בר

חברת נתיב פיתוח מדווחת כי היא הגישה לוועדה המקומית תכנית איחוד וחלוקה ועדכון לתב"ע של מתחם פינוי בינוי בשכונת ביאליק במרכז העיר בית שמש. "התוכנית שהוגשה לאחר סיכום מול עיריית בית שמש, כוללת בין היתר טבלאות איזון וחלוקה, נספח בינוי ותשריט עדכניים.התוכנית", מציינים בחברה, "זאת לבקשת יעל היימן, אדריכלית העיר, ותתואם פגישה מיידית לדיון בתכנית, בכדי להתקדם לאישורה במטרה להתחיל בבנייה בתוך שנה עד שנה וחצי". 

המתחם כולל פינוי של כ- 64 דירות ישנות ובנייה של כ- 400 דירות חדשות במקומן, כאשר בארבעת המתחמים המתוכננים בשכונה בסך הכל יהרסו כ- 330 יח"ד ישנות שנבנו בשנות ה- 50 וייבנו במקומן כ- 1,700 יח"ד חדשות ובנוסף, 200 יחידות דיור מוגן. התכנית כוללת מבני ציבור, פארקים, תשתיות ועוד והיא מקודמת בסיוע הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועיריית בית שמש. 

ראש העיר בית שמש עליזה בלוך בכנס מגדילים // צילום דרור סיתהכל
ראש העיר בית שמש עליזה בלוך בכנס מגדילים // צילום דרור סיתהכל

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "התחדשות עירונית בעיר הוותיקה הוא אחד מהנושאים החשובים שאני מובילה. השנה הקמנו מינהלת התחדשות עירונית כדי לתת מענה ייחודי ואיכותי ליזמים ולתושבי השכונות כדי לקדם מהר ככל האפשר את התוכניות. אני מברכת על ההתקדמות שהגיעה בעקבות פגישות שקיימנו. נמשיך יחד עד שנראה מפתח ביד"

שמחה גרידינגר // צילום: אוראל כהן
שמחה גרידינגר // צילום: אוראל כהן

שמחה גריידינגר, מנכ"ל ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח: "אני שמח שהתקדמנו עוד שלב בפרויקט הפינוי בינוי הגדול בבית שמש שהינו אחד מהפרויקטים הגדולים בארץ, במסגרת התוכנית הכוללת להתחדשות של מרכז העיר הוותיק. אנחנו בונים שכונה חדשה ומודרנית עם תשתיות ושטחים ציבוריים התואמים את שנת 2020 ואת הצרכים של התושבים. יש לנו שיתוף פעולה פורה מאד עם העירייה, מתוך מטרה משותפת לשדרג את איכות החיים והמגורים של התושבים המתגוררים בעיר כיום ולהכניס גם אוכלוסייה חדשה וחזקה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות