banner
המגרש בחדרה // צילום: גרופית
המגרש בחדרה // צילום: גרופית

חדרה: מגרש לבניית דיור מוגן נרכש תמורת 16.5 מיליון שקל

מדובר בעסקת מכר וקומבינציה על שטח האצטדיון הוותיק בעיר, במסגרתה התחייבה חברת גרופית להעביר 37% משטחי הבנייה במגרשי המגורים ל"הסתדרות" – בעלת הקרקע

חברת גרופית מדווחת על עסקת מכר וקומבינציה עם חברת הכלל בע"מ, המנוהלת על-ידי "חברת העובדים" – הזרוע הכלכלית של "ההסתדרות", לרכישת קרקע שעליו שוכן האצטדיון הוותיק בחדרה, אשר משמש כיום כמגרש האימונים של הפועל חדרה. 

על פי הדיווח, חברת גרופית התחייבה להעביר לבעלת הקרקע 37% משטחי הבנייה במגרשי המגורים והמסחר, כאשר המגרש המיועד ליחידות הדיור המוגן נמכר בשלמותו בעסקת מזומן בסכום של 16.5 מיליון שקל  בתוספת מע"מ. 

"האצטדיון יפונה ובמקומו ייבנה פרויקט מגורים בהיקף של 146 יח"ד ו-84 יח"ד נוספות המיועדות לדיור מוגן. בפרויקט, שמשתרע על שטח של כ-10 דונם, ייבנו גם מבני ציבור בהיקף של 450 מ"ר וכן חזית שטחי מסחר בהיקף זהה של 450 מ"ר. למגרש תב"ע מאושרת המאפשרת הוצאת היתרים מהירה", כך נמסר מהחברה. 

עמיר רחלבסקי מנכל ובעלי חברת גרופית // צילום: רפי קורן
עמיר רחלבסקי מנכל ובעלי חברת גרופית // צילום: רפי קורן

עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית, מסר כי: "חדרה מעניינת אותנו כעיר שנמצאת במיקום טוב ואשר המחירים בה עולים, והחברה מאמינה בה כמקום שיכול להמשיך ולהתפתח ולרשום עליות נוספות. אם בעבר עסקת קומבינציה דומה היתה נסגרת סביב 30% למוכר, עליות המחירים בעיר ובארץ והמחסור בקרקעות דוחפים את הערך למעלה. לקרקע תב"ע מאושרת אשר מאפשרת לנו להוציא היתרים בהליך מהיר ולקדם את הבנייה". 

יעקב טריפטו, מנכ"ל חברת העובדים, מסר כי: "אנו מברכים את חברת גרופית על זכייתה בהליך ההזמנה לביצוע העסקאות, אשר צפויות לחזק את חוסנה של חברת הכלל ולאפשר את המשך עשייתן הברוכה של גופי ההסתדרות השונים למען ציבור העובדים. חברת העובדים, בעצמה ובאמצעות חברות נכסיות שבניהולה, מצויה בתנופת צמיחה ומימוש פרוייקטים נדל"ניים רחבי היקף, אשר יהא בהם גם לתרום לפתרון מצוקת הדיור בארץ, שהינה מטרה ברוכה כשלעצמה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות