banner
הדמיית הפרויקט // תכנון: ברק ציפור
הדמיית הפרויקט // תכנון: ברק ציפור

תל אביב: התקבל היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38/1

במסגרת הפרויקט יתווספו 2.5 קומות לבניין, הממוקם ברחוב גונן על גבול העיר גבעתיים ו-22 דירות. בעלי הדירות הקיימים יקבלו דירות בנות 4-5 חדרים עם תוספת חדר, ממ"ד, מרפסת שמש בשטח של כ-25 מ"ר, מעלית וחניה תת-קרקעית

קבוצת אבני דרך מדווחת כי קיבלה היתר לבניית 53 יח"ד בפרויקט תמ"א 38/1 ("הבית בגונן"), ברחוב גונן, 10-16 תל אביב, על גבול העיר גבעתיים. 

הבניין, שהוקם בשנות ה- 60 , כולל 31 דירות בארבע קומות המצויות במצב תחזוקתי ירוד. במסגרת הפרויקט, ייבנה קומפלקס הכולל 4 כניסות ו-4 קומות על עמודים ולבניין יתווספו 2.5 קומות. מתוך 53 הדירות, 17 דירות יהיו בנות 5 חדרים, 5 יהיו דירות גג בנות 3 ו-5 חדרים ודירת אחת יועדה לדירת גן יחידה בת 7 חדרים. על פי נתוני "מדלן" ביולי האחרון נמכרה בפרויקט דירת 5 חדרים, בשטח 117 מ"ר, בסכום של 3.2 מיליון שקל וכבר בתחילת השנה נמכרו בפרויקט דירות 3 חדרים, בשטח של 80 מ"ר, במחיר של כ- 2.69 מיליון שקל.

בחברה מציינים כי בעלי הדירות הנוכחיים יקבלו דירות חדשות בנות 4-5 חדרים, הכוללות תוספת של חדר נוסף וממ"ד, מרפסת שמש בשטח של כ- 25 מ"ר, מעלית וחניה תת-קרקעית.

אריאל אדלשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, מסר כי: "לפרויקטים מסוג תמ"א 38/1 בגוש דן ובאזורי הביקוש קיימת חשיבות רבה ביצירת דירות לזוגות צעירים ולמשפרי דיור שרוצים לחיות ולעבוד בעיר הגדולה. אנו עדים לעליה מתמדת במוטיבציה ובהתעניינות של בעלי דירות בפרויקטים בהתחדשות עירונית, הנובעת לא רק מההבנה כי מדובר באפשרות ריאלית להשבחת הנכס שלהם ולשדרוג המגורים שלהם ללא עלות, אלא גם מההכרה בעובדה כי רק כך יוכלו להבטיח חיים בדירה בטוחה בפני רעידות אדמה או כל מפגע אחר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות