banner
צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל
צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל

קבוצת חג'ג' גייסה 100 מיליון שקל

הגיוס בוצע בריבית נמוכה של 3 אחוז בשלב המוסדי ונרשמו  ביקושי יתר של כ- 200 מיליון ש"ח בהנפקת אג"ח מסדרה ט', כך מדווחת היום החברה

צחי ועידו חג'ג // טל צ'יקורל

קבוצת קבוצת חג'ג' בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג' מדווחת על ביקושים בהיקף של כ- 200 מיליון ש"ח וכי היא נענתה לביקושים של כ- 100 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח מסדרה ט', בריבית של 3 אחוז בלבד. מהקבוצה נמסר כי זו "הריבית הנמוכה ביותר שגייסה החברה עד היום,  עם מח"מ של שנתיים. ביקושי היתר שנרשמו היו יותר מפי שתיים מיעד הגיוס שהציבה החברה. בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מהמובילים בישראל". את הגיוס הובילה דיסקונט חיתום.

את סדרת האג"ח תגבה חג'ג' בבטוחה של הלוואת בעלים ביחס לחוב בפרויקט MOMA, הממוקם ברחוב סלמה בתל אביב. הפרויקט כולל ארבעה בניינים – שני מגדלים בני 18 קומות ושני בניינים בני שבע קומות. התכנית תכלול גם פארק אורבני, שישתרע על פני שלושה דונמים, וכן קומת קרקע מסחרית אשר תכלול מסעדות, בתי קפה, מתקני כושר ועוד ומתוכנן באופן הכולל עירוב שימושים של מגורים, מסחר ומלונאות.  

מקבוצת חג'ג' נמסר: "הגיוס נועד לשרת את המשך פיתוח העסקי של החברה ואת איתנותה הפיננסית. הגיוס המוצלח בריבית הנמוכה ביותר שגייסה החברה עד כה מהווה המשך הבעת אמון של הגופים המוסדיים בפעילות החברה ובתוצאות פעילותיה ובאסטרטגיה העסקית שלה, אשר צופה את הדבר הבא. החברה עובדת עם בעלי המקצוע המובילים בישראל ובעולם ביניהם גם שני אדריכלי העל ריצ'ארד מאייר ודיוויד רוקוול ומעצב העל ג'ורג'יו ארמני ותמשיך להוביל את השוק עם חדשנות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות