banner
תהילה ינאי מנכלית משותפת COFACEBDI // צילום צביקה גולדשטיין
תהילה ינאי מנכלית משותפת COFACEBDI // צילום צביקה גולדשטיין

מיהן החברות שדורגו כמובילות בתחום פינוי בינוי?

חברת המידע העסקי CofaceBdi פרסמה את דירוג החברות המובילות בענף ההתחדשות העירונית, בתחום הפינוי בינוי

תהילה ינאי מנכלית משותפת COFACEBDI // צילום צביקה גולדשטיין

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת היעוץ CofaceBdi , אומרת לרגל הפרסום של דרוג החברות כי: "במסגרת ניתוח החברות המובילות בתחום ניתנה התייחסות למספר הפרויקטים שבטיפול החברה, היקפי הפרויקט, אזור גיאוגרפי, שלבי הטיפול בפרויקט וכדומה. בניתוח הנתונים שוקללו גם נתונים מהותיים בתחום המידע העסקי, נתונים פיננסים, דירוג הסיכון, מוסר תשלומים, אורות אדומים, מידע שלילי, תביעות דיירים, ניסיון מקצועי בתחום ופוטנציאל הצמיחה והקידום". 

עוד מציינת ינאי כי על מנת לדרג את המובילים בענף ביצעה CofaceBdi תהליך רב שכבתי הבנוי ממספר שלבים: איתור החברות הפועלות בתחום, פגישות עם מנהלי החברות, איסוף והצלבת נתונים בקשר לפעילות החברות והפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. 

"השנה ביצענו דירוג נפרד לחברות המובילות בפינוי בינוי", מסבירה ינאי, "ברשימת החברות המובילות בפינוי בינוי מופיעות חברות המובילות פרויקטים שנמצאים בשלבי אישורי ועדות, היתר, ביצוע וסיום. מטרתנו להציג את החברות המוצלחות והמובילות בתחום, שנראה כי יצליחו לעמוד באתגרי המציאות גם בעוד מספר שנים".

באשר לבחירה להתייחס לדירוג ממוקד לתחום פינוי בינוי, היא אומרת:  "המדיניות היום של ראשי הערים היא העדפת פרויקטים של פינוי בינוי על פני תמ"א 38 שכן פינוי בינוי מציע פתרון כולל למתחם. על פי נתוני הלמ"ס במהלך התקופה בין יולי 2018 ליולי 2019 החלה בנייתם של 3602 דירות בפינוי בינוי המהוות 7% מהתחלות הבנייה באותה התקופה בכל הארץ. 9% במחוז מרכז, כאשר במחוז תל אביב הפרויקטים של פינוי בינוי מהווים 15% מהתחלות הבנייה, ההערכה שלנו היא שבשנים הבאות שיעור התחלות הבנייה כתוצאה מפרויקטים של פינוי ובינוי ילכו ויגדלו ויספקו עבודה רבה לחברות הפעילות בענף".

בין החברות המובילות בתחום ומופיעות בדירוג:  אביסרור משה ובניו , אדם שוסטר, אזורים, אפריקה התחדשות עירונית, אשדר בוטיק , אס. ג'י. אס. חברה לבנין.,קבוצת ב.ס.ר. , ישרס – חברה להשקעות, מנרב אחזקות, מצלאוי חברה לבנין, קבוצת קרסו נדל"ן, קרדן נדל"ן יזום ופיתוח, שיכון ובינוי ותדהר.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות